Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiKaždá diskuze má stav, který můžete kdykoli zkontrolovat. Díky tomu rychle zjistíte, jak se vaše diskuze vyvíjí.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiNa diskuze se vztahují specifická pravidla. Díky nim můžete od nás i od prodejců očekávat vhodné odpovědi.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiDiskuze je pro ideální nástroj pro kontaktování prodejce v konkrétních případech. Uděláte to v příslušné záložce svého účtu.
- Kategorie:Nakupování Recenze a hodnoceníProdejce můžete ohodnotit hned poté, co u něj nakoupíte. Máte na to 90 dní – počítáme čas na přesnou hodinu.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceReklamační podmínky a podmínky vrácení zbožíJeště před vrácením položky dejte prodejci vědět, že to chcete udělat. Jednoduše v informacích o příslušné objednávce na kartě Historie nákupů vyplňte formulář Vrácení zboží.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiNejprve kontaktujte prodejce. Pokud nebudou pokusy o jeho kontaktování úspěšné, otevřete Diskuzi nebo využijte program Allegro bezpečný nákup.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiDůvodů, proč váš balíček ještě nedorazil, může být několik. Podívejte se na nejběžnější příčiny a co v takovém případě dělat.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceZpůsoby doručeníInformace o čísle a stavu zásilky najdete na několika místech. Pokud již číslo máte, můžete svůj balíček sledovat také na webu dopravce.
- Kategorie:Nakupování Historie nákupůPokud potřebujete informace o prodejci, najdete je na portále Allegro na několika místech – například na kartě Historie nákupů nebo v e-mailovém upozornění, které posíláme po uskutečnění nákupu.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceZpůsoby doručeníPři nákupu vyplňte formulář Doručení a platba. Prodejce obdrží informace o platbě a zvoleném způsobu doručení a podrobnostech o dopravě.