Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Pokud se vám nepodařilo kontaktovat prodejce nebo s ním problém vyřešit, můžete otevřít diskusi.
Ke každé transakci můžete otevřít pouze jednu diskuzi. Když diskusi uzavřete, můžete ji znovu otevřít pouze jednou. Tuto možnost budete mít, dokud neuplynou 2 roky od daného nákupu.
Podívejte se na časové rámce diskuzí
Pokud už od nákupu uplynuly 2 roky (takže 730 dní), nebudete moci otevřít diskuzi. Podívejte se na podrobnosti.
Pokud jste při svém nákupu nakoupili ve více nabídkách, v diskuzi můžete uvést pouze tu nabídku, které se problém týká.
Jak otevřít diskuzi
- V záložce Historie nákupů vyberte objednávku, pro kterou chcete otevřít diskusi.
- Přejděte do informací o nákupu a klikněte na [nahlásit problém s nákupem].
- V dalším kroku uveďte důvod pro otevření diskuze. Vyberte jednu z možností na seznamu:
- produkt mi nebyl doručen
- objednávka není úplná
- problém s produktem
- problém s odstoupením od smlouvy / zrušením nákupu
- platba nebyla vrácena.
- V některých situacích vás také poprosíme o popis problému, aby měl prodejce všechny potřebné informace. Umožní to zároveň prodejci, jak i nám lépe zareagovat na vaši zprávu a může urychlit vyřešení celé záložitosti.
Seznam otevřených diskuzí najdete na záložce Diskuze.