Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Pokud se vám nepodařilo kontaktovat prodejce nebo s ním problém vyřešit, můžete otevřít diskusi.
Co jsou diskuze a jak fungují
Pokud nedostanete svou zásilku, produkt, který jste dostali, neodpovídá popisu nebo nesouhlasí náklady na přepravu, využijte diskuzi. V diskuzi můžete popsat svůj problém a nahrát nezbytné dokumenty, potvrzení a fotky. To vám usnadní komunikaci s prodejcem a pomůže rychle problém vyřešit.
Ke každému produktu můžete otevřít pouze jednu diskuzi. Když diskusi uzavřete, můžete ji znovu otevřít pouze jednou – dokud neuplynou 2 roky od daného nákupu.
Podívejte se na časové rámce diskuzí
Pokud už od nákupu uplynuly 2 roky (takže 730 dní), nebudete moci otevřít diskuzi. Podívejte se na podrobnosti.
Pokud jste při svém nákupu nakoupili ve více nabídkách, v diskuzi můžete uvést pouze tu nabídku, které se problém týká. V jedné diskuzi můžete nahlásit problémy pouze pro jeden produkt.
Jak otevřít diskuzi
- V záložce Historie nákupů vyberte objednávku, pro kterou chcete otevřít diskusi.
- Přejděte do informací o nákupu a klikněte na [podat reklamaci nebo nahlásit problém].
- Vyberte, čeho se daná diskuze týká.
- V dalším kroku vyberte důvod pro otevření diskuze. Podle toho, čeho se rkelamace týká vyberte jednu možnost ze seznamu.
- V některých situacích vás také poprosíme o popis problému a přiložení fotografie, aby měl prodejce všechny potřebné informace. Umožní to zároveň prodejci, jak i nám lépe zareagovat na vaši zprávu a může urychlit vyřešení celé záložitosti.
Seznam otevřených diskuzí najdete na záložce Diskuze.
V diskuzi můžete také využít možnost Nahlaste porušení, která se zobrazuje vedle odpovědí. Využijte ji, pokud odpověď obsahuje:
- výhružky – například vám bylo vyhrožováno
- pornografický obsah.