Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůProdejce na Allegru můžete kontaktovat několika způsoby:
- kliknutím na [Zeptat se] na stránce nabídky
- přímo – prostřednictvím uvedených kontaktních údajů prodejce
- přes Centrum zpráv
- zahájením Diskuse.
Zeptat se
Pokud chcete prodejci před zadáním objednávky položit dotaz ohledně položky nebo nabídky, použijte funkci Zeptat se na stránce nabídky.
Před odesláním dotazu se musíte přihlásit do vašeho účtu Allegro.
Kontaktní údaje prodejce
Po dokončení každé transakce vám e-mailem zašleme kontaktní údaje prodejce, včetně jeho e-mailové adresy a telefonního čísla. Najdete je také v záložce Historie nákupů. Stačí kliknout na [Informace o nákupu] vedle příslušné objednávky.
Pokud prodejce uvedl své kontaktní údaje (telefonní číslo nebo e-mailovou adresu), najdete je ještě před nákupem v sekci O prodejci v záložce Kontakt. Stačí se přihlásit do vašeho účtu Allegro.
Centrum zpráv
Pokud nechcete odejít z webu nebo aplikace Allegro, kontaktujte prodejce prostřednictvím Centra zpráv.
Je to opravdu snadné, protože spojuje výhody chatu a možnosti e-mailu. Upozorníme vás na nové zprávy a budete k nim mít přístup po dobu šesti měsíců od kontaktování prodejce.
Více informací o Centru zpráv.
Diskuze
Diskusi zahajte v případě, že jste obdrželi položku, která neodpovídá popisu, zásilka vám vůbec nedorazila nebo máte problémy s vrácením zboží.
Uveďte co nejvíce podrobností a nahrajte do diskuze všechny soubory potřebné k vysvětlení situace. Prodejce má na odpověď 24 hodin (kromě sobot, nedělí a svátků). Kdykoli nás můžete požádat, abychom do diskuze vstoupili a pomohli vám problém vyřešit.