Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Prodejce na Allegru můžete kontaktovat několika způsoby:
- kliknutím na [Zeptat se] na stránce nabídky
- přímo – prostřednictvím uvedených kontaktních údajů prodejce
- přes Centrum zpráv
- zahájením Diskuse.
Zeptat se
Pokud chcete prodejci před zadáním objednávky položit dotaz ohledně položky nebo nabídky, použijte funkci Zeptat se na stránce nabídky.
Před odesláním dotazu se musíte přihlásit do vašeho účtu Allegro.
Kontaktní údaje prodejce
Po dokončení každé transakce vám e-mailem zašleme kontaktní údaje prodejce, včetně jeho e-mailové adresy a telefonního čísla. Najdete je také v záložce Historie nákupů. Stačí kliknout na [Informace o nákupu] vedle příslušné objednávky.
Pokud prodejce uvedl své kontaktní údaje (telefonní číslo nebo e-mailovou adresu), najdete je ještě před nákupem v sekci O prodejci v záložce Kontakt. Stačí se přihlásit do vašeho účtu Allegro.
Centrum zpráv
Pokud nechcete odejít z webu nebo aplikace Allegro, kontaktujte prodejce prostřednictvím Centra zpráv.
Je to opravdu snadné, protože spojuje výhody chatu a možnosti e-mailu. Upozorníme vás na nové zprávy a budete k nim mít přístup po dobu šesti měsíců od kontaktování prodejce.
Více informací o Centru zpráv.
Diskuze
Diskusi zahajte v případě, že jste obdrželi položku, která neodpovídá popisu, zásilka vám vůbec nedorazila nebo máte problémy s vrácením zboží.
Uveďte co nejvíce podrobností a nahrajte do diskuze všechny soubory potřebné k vysvětlení situace. Prodejce má na odpověď 24 hodin (kromě sobot, nedělí a svátků). Kdykoli nás můžete požádat, abychom do diskuze vstoupili a pomohli vám problém vyřešit.