Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůJak udělit hodnocení
- Otevřete záložku Historie nákupů .
- Vedle objednávky od prodejce, kterou chcete ohodnotit, klikněte na [ohodnotit prodejce]. Tuto možnost najdete:
- nad produkty ve vaší objednávce nebo
- když klikente na [Informace o nákupu] --- v samostatné sekci s produkty ve vaší objednávce.
- Klikněte na
- palec dolů – pokud nedoporučujete nakupovat u tohoto prodejce
- palec nahoru – pokud doporučujete nakupovat u tohoto prodejce.
4.Ohodnoťte dvě oblasti: zákaznický servis a shoda s popisem. Podle toho, jak jste spokojeni, udělujete za každou oblast jednu až pět hvězdiček. Jedna hvězdička je nejnižší hodnocení, pět hvězdiček je nejvyšší.
Dále v případě:
- kladného hodnocení – můžete uvést, co se vám líbilo nejvíce. Není to však povinné.
- negativního hodnocení – navrhněte, co by měl prodejce zlepšit. Bez toho nebudete moci hodnocení udělit.
Pokud chcete, přidejte komentář.
- Klikněte na [ohodnotit]. Hotovo!
Často kladené otázky
Na záložce Ohodnotit prodejce najdete všechny nákupy, které jste ještě neohodnotili – od nejstarších po nejnovější. Pokud teď nechcete daný nákup hodnotit, klikněte na [ohodnotit později]. Můžete se k němu vrátit později. Než vám vyprší čas na hodnocení nákupu, připomeneme vám to e-mailem.
Ano. Své hodnocení můžete upravit nebo odstranit. Více informací.
Pokud při zadávání objednávky uděláte chybu a zrušíte ji na záložce Historie nákupů, ji nebudete moci ohodnotit.
Prodejce může odpovědět pouze na hodnocení Nedoporučeno.
Prodejce vás navíc může požádat o změnu hodnocení, a to jak v případě hodnocení Doporučuji, tak Nedoporučuji.
Jak nově udělené, tak upravené hodnocení budeme považovat za nové jedinečné hodnocení. Znamená to, že prodejce na něj může odpovědět nebo vás znovu požádat o jeho změnu.
Pokud se prodejce chová neprofesionálně (například vás urazí nebo zveřejní vaše osobní údaje), kontaktujte nás a sdělte nám, co se stalo.