Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Jak udělit hodnocení
- Otevřete záložku Historie nákupů .
- Vedle objednávky od prodejce, kterou chcete ohodnotit, klikněte na [ohodnotit prodejce]. Tuto možnost najdete:
- nad produkty ve vaší objednávce nebo
- když klikente na [Informace o nákupu] --- v samostatné sekci s produkty ve vaší objednávce.
- Klikněte na
- palec dolů – pokud nedoporučujete nakupovat u tohoto prodejce
- palec nahoru – pokud doporučujete nakupovat u tohoto prodejce.
4.Ohodnoťte dvě oblasti: zákaznický servis a shoda s popisem. Podle toho, jak jste spokojeni, udělujete za každou oblast jednu až pět hvězdiček. Jedna hvězdička je nejnižší hodnocení, pět hvězdiček je nejvyšší.
Dále v případě:
- kladného hodnocení – můžete uvést, co se vám líbilo nejvíce. Není to však povinné.
- negativního hodnocení – navrhněte, co by měl prodejce zlepšit. Bez toho nebudete moci hodnocení udělit.
Pokud chcete, přidejte komentář.
- Klikněte na [ohodnotit]. Hotovo!
Často kladené otázky
Na záložce Ohodnotit prodejce najdete všechny nákupy, které jste ještě neohodnotili – od nejstarších po nejnovější. Pokud teď nechcete daný nákup hodnotit, klikněte na [ohodnotit později]. Můžete se k němu vrátit později. Než vám vyprší čas na hodnocení nákupu, připomeneme vám to e-mailem.
Ano. Své hodnocení můžete upravit nebo odstranit. Více informací.
Pokud při zadávání objednávky uděláte chybu a zrušíte ji na záložce Historie nákupů, ji nebudete moci ohodnotit.
Prodejce může odpovědět pouze na hodnocení Nedoporučeno.
Prodejce vás navíc může požádat o změnu hodnocení, pouze v případě hodnocení Nedoporučuji.
Jak nově udělené, tak upravené hodnocení budeme považovat za nové jedinečné hodnocení. Znamená to, že prodejce na něj může odpovědět nebo vás znovu požádat o jeho změnu.
Pokud se prodejce chová neprofesionálně (například vás urazí nebo zveřejní vaše osobní údaje), kontaktujte nás a sdělte nám, co se stalo.