Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůPokud chcete, můžete do 90 dní od nákupu:
- upravit své hodnocení (hvězdičky) udělené za konkrétní oblast – například zákaznický servis
- upravit komentář
- zcela odstranit hodnocení.
Upravit nebo odstranit můžete hodnocení Doporučeno i Nedoporučeno. U konkrétní objednávky to bez naší asistence můžete udělat pouze jednou. Pokud to chcete udělat znovu, klikněte na [kontaktujte nás] pod tímto článkem.
Pokud hodnocení odstraníte, stále můžete do 90 dnů od nákupu udělit nové.
Jak upravit nebo odstranit hodnocení
- Otevřete kartu Historie nákupů.
- Klikněte na [informace o nákupu] u objednávky od prodejce, jehož hodnocení chcete upravit nebo odstranit.
- Klikněte na [zobrazit hodnocení].
- Poté uvidíte své hodnoceni. Abyste ho mohli upravit, klikněte na [upravit hodnocení].
Když pak budete chtít:
- upravit své hodnocení – proveďte změny a klikněte na [uložit změny]
- odstranit své hodnocení – klikněte na [odstranit hodnocení] a uveďte důvod.
Úprava vašeho hodnocení na žádost prodejce
Své hodnocení můžete upravit na základě vlastního rozhodnutí nebo na žádost prodejce. Ten tak může učinit do 90 dní od nákupu. Pokud vás požádá o úpravu hodnocení, dáme vám o tom vědět e-mailem. Tato zpráva bude obsahovat:
- příslušné hodnocení
- prodejcovo odůvodnění žádosti
- den a čas, do kdy můžete hodnocení upravit nebo odstranit.
Pokud v e-mailu kliknete na [souhlasím], budete přesměrováni na stránku, kde můžete hodnocení upravit nebo odstranit. My zároveň pošleme prodejci e-mail, že jste své hodnocení upravili nebo odstranili.
Jak nově udělené, tak upravené hodnocení budeme považovat za nové jedinečné hodnocení. Znamená to, že prodejce na něj může odpovědět nebo vás znovu požádat o jeho změnu.