Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůPokud při zadávání objednávky uděláte chybu, můžete objednávku zrušit v záložce Historie nákupů. V některých případech můžeme vaši objednávku zrušit automaticky.
Kdy můžete zrušit objednávku
Svou objednávku můžete zrušit v případě nákupu u prodejce s firemním účtem za těchto podmínek:
- Prodejce ještě nezměnil stav objednávky na „Zpracovává se“, „Připravena k odeslání“ nebo „Odeslána“.
- Prodejce vám dosud neposkytl podací číslo zásilky.
Vzhledem k tomu, že se zrušení nákupu rovná odstoupení od smlouvy, podle zákona tak můžete učinit, pokud nakupujete jako spotřebitel.
Kdy nemůžete zrušit objednávku
Pokud na kartě Historie nákupů nevidíte možnost zrušení nákupu (a zobrazí se pouze možnost vrácení zboží), znamená to, že:
- Prodejce začal vaši objednávku zpracovávat – změnil její stav nebo vám poskytl podací číslo zásilky.
- Vypršela doba, během níž můžete nákup zrušit (3 dny).
- Vybrali jste způsob doručení e-mailem – bez ohledu na kategorii položky.
- Ve formuláři doručení a platby jste označili, že chcete dostat fakturu s firemními údaji.
Nákup byl proveden v jedné z následujících kategorií:
- Léky – nákupy v této kategorii automaticky nerušíme
Pokud v záložce Historie nákupů nevidíte možnost zrušení objednávky a chcete odstoupit od kupní smlouvy, kontaktujte prodejce – například pomocí formuláře pro vrácení zboží nebo e-mailem.
Jak zrušit objednávku
- Přejděte na záložku Historie nákupů a vyhledejte objednávku, kterou chcete zrušit.
- Vyberte objednávku a klikněte na [podrobnosti].
- V sekci Zrušení nákupu klikněte na tlačítko [zrušit nákup].
- Vyberte důvod zrušení a znovu klikněte na [zrušit nákup].
- Zobrazí se potvrzení zrušení objednávky.
Když zrušíte objednávku, za kterou jste už zaplatili, prodejce vám vrátí peníze do 2 pracovních dnů. Peníze převede na bankovní účet nebo platební kartu použitou k zaplacení nákupu.
Pokud už prodejce vaši objednávku odeslal, požádá vás o zaslání balíčku zpět.
Kdy vaši objednávku automaticky zrušíme my
Objednávku za vás automaticky zrušíme, pokud zvolíte platbu na dobírku a neuhradíte objednávku včas. Objednávku zrušíme:
- za 7 dní – v případě nákupů s možností Koupit teď
Prodejce může stanovit vlastní lhůtu pro zaplacení nákupů, po jejímž uplynutí vaši objednávku zrušíme:
- platí to pouze pro nabídky Koupit teď
- tato lhůta nesmí být kratší než 7 dní a delší než 30 dní.
Po automatickém zrušení objednávky vám zašleme e-mail s informací, kterou objednávku jsme zrušili.
Co po zrušení objednávky nelze dělat
Bez ohledu na to, zda jste objednávku zrušili vy, nebo jsme to udělali automaticky my, po zrušení nemůžete:
- zaplatit tuto objednávku
- ohodnotit prodejce za tuto transakci
- zahájit diskusi – vztahuje se pouze na nezaplacené a zrušené nákupy.