Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Pokud při zadávání objednávky uděláte chybu, můžete objednávku zrušit v záložce Historie nákupů. V některých případech můžeme vaši objednávku zrušit automaticky.
Kdy můžete zrušit objednávku
Svou objednávku můžete zrušit v případě nákupu u prodejce s firemním účtem za těchto podmínek:
- Prodejce ještě nezměnil stav objednávky na „Zpracovává se“, „Připravena k odeslání“ nebo „Odeslána“.
- Prodejce vám dosud neposkytl podací číslo zásilky.
Vzhledem k tomu, že se zrušení nákupu rovná odstoupení od smlouvy, podle zákona tak můžete učinit, pokud nakupujete jako spotřebitel.
Kdy nemůžete zrušit objednávku
Pokud na kartě Historie nákupů nevidíte možnost zrušení nákupu (a zobrazí se pouze možnost vrácení zboží), znamená to, že:
- Prodejce začal vaši objednávku zpracovávat – změnil její stav nebo vám poskytl podací číslo zásilky.
- Vypršela doba, během níž můžete nákup zrušit (3 dny).
- Vybrali jste způsob doručení e-mailem – bez ohledu na kategorii položky.
- Ve formuláři doručení a platby jste označili, že chcete dostat fakturu s firemními údaji.
Nákup byl proveden v jedné z následujících kategorií:
- Léky – nákupy v této kategorii automaticky nerušíme
Pokud v záložce Historie nákupů nevidíte možnost zrušení objednávky a chcete odstoupit od kupní smlouvy, kontaktujte prodejce – například pomocí formuláře pro vrácení zboží nebo e-mailem.
Jak zrušit objednávku
- Přejděte na záložku Historie nákupů a vyhledejte objednávku, kterou chcete zrušit.
- Vyberte objednávku a klikněte na [podrobnosti].
- V sekci Zrušení nákupu klikněte na tlačítko [zrušit nákup].
- Vyberte důvod zrušení a znovu klikněte na [zrušit nákup].
- Zobrazí se potvrzení zrušení objednávky.
Když zrušíte objednávku, za kterou jste už zaplatili, prodejce vám vrátí peníze do 2 pracovních dnů. Peníze převede na bankovní účet nebo platební kartu použitou k zaplacení nákupu.
Pokud už prodejce vaši objednávku odeslal, požádá vás o zaslání balíčku zpět.
Kdy vaši objednávku automaticky zrušíme my
Objednávku za vás automaticky zrušíme, pokud zvolíte platbu na dobírku a neuhradíte objednávku včas. Objednávku zrušíme:
- za 7 dní – v případě nákupů s možností Koupit teď
Prodejce může stanovit vlastní lhůtu pro zaplacení nákupů, po jejímž uplynutí vaši objednávku zrušíme:
- platí to pouze pro nabídky Koupit teď
- tato lhůta nesmí být kratší než 7 dní a delší než 30 dní.
Po automatickém zrušení objednávky vám zašleme e-mail s informací, kterou objednávku jsme zrušili.
Co po zrušení objednávky nelze dělat
Bez ohledu na to, zda jste objednávku zrušili vy, nebo jsme to udělali automaticky my, po zrušení nemůžete:
- zaplatit tuto objednávku
- ohodnotit prodejce za tuto transakci
- zahájit diskusi – vztahuje se pouze na nezaplacené a zrušené nákupy.
Jak nakupovat v omezených nabídkách
V omezených nabídkách můžete koupit pouze určitý počet kusů stanovený prodejcem. Je to v souladu s Podmínkami používání portálu Allegro a vztahuje se na všechny vaše účty. Pokud se pokusíte koupit více kusů, než je v takové nabídce možné – zobrazíme zprávu, že to nemůžete udělat.
Pokud provedete nákup v omezené nabídce a zrušíte ho nebo nezaplatíte, může být nemožné znovu zakoupit produkt z této nabídky. Stane se tak, pokud překročíte maximální počet kusů určený prodejcem.
Příklad
Nakupujete v omezené nabídce, ve které můžete zakoupit maximálně 10 kusů produktu. V rámci jedné objednávky koupíte 2 kusy, ale později se rozhodnete objednávku zrušit. Když to uděláte:
- limit nákupů, které můžete v této nabídce provést, klesne na 8 produktů
- dostupnost produktů v této nabídce klesne o 2 kusy.
Pokud uděláte chybu při objednávce v omezené nabídce nebo vaše platba za produkty z takové nabídky nebude úspěšná, ale přesto chcete produkt dostat – zkuste platbu opakovat nebo kontaktujte přímo prodejce.