Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůPokud neobdržíte svou objednávku, přesvědčte se nejprve, že
- Prodejce obdržel vaši platbu.
- Nevypršela lhůta pro doručení uvedená v nabídce.
Kontaktujte prodejce, zeptejte se ho na důvod zpoždění a požádejte ho také o sledovací číslo zásilky a potvrzení o odeslání.
Pokud záležitost stále nebyla vyřešena nebo prodejce neodpovídá na vaše zprávy
- Zahajte diskuzi. Můžete to udělat nejdříve 1 hodinu a nejpozději 2 roky po nákupu. Prodejce má na odpověď 24 hodin. Pokud neodpoví, připojíme se do diskuze my. Pokud je to potřeba, můžete nás také požádat, abychom se do diskuze připojili.
- Pokud vám zásilka přijde poté, co jste zahájili diskuzi – pošleme vám zprávu. Pokud nebudete mít k obdržené zásilce žádné výhrady, uzavřeme diskuzi po 24 hodinách.
- Pokud není výsledek diskuze uspokojivý, můžete dosáhnout vrácení peněz prostřednictvím programu Allegro Protect.