Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůV Allegro Protect můžete za neúspěšný nákup na portálech Allegro získat vrácení až 100 % ceny položky (ne více než 100 000 Kč). Za tímto účelem vyplňte on-line žádost:
- žádost pro nákupy na allegro.cz
- žádost pro nákupy na business.allegro.cz.
Vrácení peněz vám zaručíme v těchto případech:
- prodejce nevyřešil váš problém s nákup v diskuzi
- Neobdrželi jste položku, za kterou jste zaplatili.
- Obdrželi jste položku, která je poškozená nebo neodpovídá popisu.
- Obdrželi jste neúplnou objednávku.
- Vrátili jste položku a prodejce vám nevrátil peníze.
Pokud jste platili prostřednictvím Allegro Finance, vrátíme vám také náklady na dopravu.
Kdy nemůžete využít Allegro Protect:
- Prodej proběhl mimo portál Allegro
- Neřídíte se pravidly portálu Allegro nebo vůči němu máte nedoplatky
- Obdrželi jste jiný typ kompenzace za položky v rámci Allegro Protect (například vrácení peněz od prodejce nebo od pojistitele vaší kreditní karty)
- Zaplatili jste za nákup v hotovosti při osobním odběru u prodejce
Níže se dozvíte, jaké položky považujeme za neodpovídající popisu. Tato tabulka má však ilustrativní povahu a popisuje nejčastější případy při žádosti o vrácení peněz v rámci programu Allegro Protect. Děláme vše, co je v našich silách, abychom se rozhodovali spravedlivě a na základě důkladného zvážení každého případu.
Příklad | Můžu požádat o kompenzaci v rámci Allegro Protect? |
---|---|
Položka se liší od popisu v nabídce (například prázdná krabice nebo jiný model telefonu). | Můžu požádat o kompenzaci v rámci Allegro Protect? ano |
Položka, kterou jste obdrželi, neodpovídá popisu poskytnutému prodejcem (například pokud byla položka popsána jako nová, ale ve skutečnosti je použitá). | Můžu požádat o kompenzaci v rámci Allegro Protect? ano |
Položka je padělek. | Můžu požádat o kompenzaci v rámci Allegro Protect? ano |
Položce chybí klíčové části nebo funkce, přestože o nich prodejce uvedl informace v popisu nabídky. | Můžu požádat o kompenzaci v rámci Allegro Protect? ano |
Přestože jste zakoupili 3 položky, obdrželi jste jen 2. | Můžu požádat o kompenzaci v rámci Allegro Protect? ano – za chybějící položku |
Prodejce nepřiložil fakturu, účtenku nebo záruční list. | Můžu požádat o kompenzaci v rámci Allegro Protect? ne |
Položka nese drobné známky používání a byla popsána jako použitá. | Můžu požádat o kompenzaci v rámci Allegro Protect? ne |
Podrobné informace naleznete v podmínkách Allegro Protect.