Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Kdy můžete podat reklamaci
Reklamaci z důvodu nesouladu produktu se smlouvou můžete podat, pokud produkt, který jste zakoupili:
- vám byl doručen poškozený nebo nefunkční hned po nákupu
- je vadný
- se rozbil během používání.
Reklamaci můžete uplatnit u prodejce do 2 let od koupě. Během této doby musí prodávající uvést výrobek do souladu se smlouvou – například jeho opravou nebo odstraněním vady.
Jak podat reklamaci na produkt
- Klikněte na [nahlásit problém] v horní části stránky na záložce Historie nákupů nebo na [podat reklamaci nebo nahlásit problém] v informacích o nákupu.
- Vyberte typ problému a my vás přesměrujeme na příslušný formulář.
- Vyplňte formulář. Hotovo!
Ve formuláři vyberte produkt, který chcete reklamovat a podrobně popište problém. Můžete přidat i přílohy, jako jsou fotografie poškozeného výrobku nebo znalecký posudek. Ve formuláři vyberte preferované řešení.
Po podání stížnosti automaticky otevřeme sdílený chat s prodejcem, ve kterém můžete sledovat průběh stížnosti. Pokud si chcete zobrazit všechny zprávy v chatu, klikněte na ikonu zprávy na hlavní stránce Allegra nebo otevřete podrobnosti o daném nákupu.
Kolik času má prodejce na vyřízení reklamace
Když prodejce obdrží vaši reklamaci, má 30 dní na odpověď. Během této doby se musí rozhodnout a informovat vás o výsledku rozhodnutí.
Kdy odeslat produkt zpět prodejci
Někdy je potřeba zaslat produkt zpět prodejci, aby se mohl rozhodnout – zejména pokud se vaše reklamace týká poškozených nebo nekompletních produktů. Prodejce je povinen si od vás produkt na své náklady vyzvednout – může vám například zaslat štítek pro vrácení nebo si produkt vyzvednout sám. Prodejce vám v reklamačním chatu sdělí, jestli je třeba produkt, kterého se reklamace týká, zaslat zpět a jak to provést.
Pokud se rozhodnete zaslat produkt zpět prodejci, aby ho mohl opravit nebo vyměnit, nemusíte použít originální obal. Ujistěte se však, že jste zásilku s produktem řádně zabezpečili.
Kde zkontrolovat stav vaší reklamace
Veškeré informace o vaší reklamaci najdete:
- ve sdíleném reklamačním chatu – můžete ho použít k přímému kontaktování prodejce. Prodejce má na vyřízení vaší reklamace 30 dní.
- v detailech vašeho nákupu.
Pokud prodejce vaši reklamaci zamítne
Pokud prodejce zamítne vaši reklamaci a vy s tímto rozhodnutím nesouhlasíte – můžete se obrátit na soud, například když:
- prodejce uvede, že jste nedodrželi návod k použití a nesprávně jste připojili zařízení k síti, což zařízení poškodilo
- prodejce uvede, že nepoužíváte produkt v souladu s jeho účelem.
Můžete také podat žádost v rámci programu Allegro bezpečný nákup a my ji posoudíme.
Pokud prodejce vaši reklamaci zamítne, měl by vám produkt zaslat zpět.
Co když obdržíte produkt, který jste si neobjednali
Pokud vám prodejce omylem zašle jiný produkt, než který jste si objednali, podejte reklamaci z důvodu nesouladu produktu se smlouvou. Promluvte si s prodejcem a dohodněte se na:
- způsobu vrácení nesprávného produktu – prodejce vás může požádat o zaslání produktu zpět, nebo vám ho ponechat
- způsobu, jakým vám prodejce zašle správný produkt
Co když prodejce vaši reklamaci nevyřídí
Pokud prodejce neodpoví v chatu k vaší reklamaci, můžete nás požádat o pomoc. Pokud to problém nevyřeší, nabídneme vám vrácení peněz v rámci našeho programu ochrany kupujících – Allegro bezpečný nákup.