Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
1. Nahlaste problém s nákupem prodejci
Přesměrujeme vás na diskuzi s prodejcem, ve které vám můžou vysvětlit případné nejasnosti.
Pokud se prodejci nepodaří váš problém vyřešit, kontaktujte nás.
2. Pokud se prodejci nepodaří váš problém vyřešit, můžete využít program Allegro bezpečný nákup
Označte diskuzi jako nevyřešenou a odešlete žádost o kompenzaci v rámci programu Allegro bezpečný nákup. Poskytneme vám přímý odkaz.
3. Počkejte na rozhodnutí a kompenzaci
Vaši žádost obvykle zpracujeme do 2–3 pracovních dnů. Pokud máte účet Smart!, vaši žádosti upřednostníme. Jakmile vaši žádost schválíme, zašleme vám peníze, obvykle do 2 pracovních dnů od rozhodnutí.
Peníze vrátíme na kartu nebo bankovní účet, který jste použili k zaplacení nákupu.
Jak potvrzujeme, že jsme vaši žádost dostali
- Po odeslání žádosti vám zobrazíme zprávu.
Najdete v ní mimo jiné číslo vaší žádosti. Uveďte ho, když nás ohledně vaší žádosti budete kontaktovat. Pomůže nám to rychleji odpovědět na vaši zprávu.
Informace o vaší podané žádosti najdete vždy v informacích o nákupu.
- Dostanete e-mail s tímto názvem: Vaši žádost zpracujeme v rámci programu Allegro bezpečný nákup
E-mail vám zašleme z následující e-mailové adresy: notifikace@allegro.cz. Pokud máte dotazy nebo nám chcete poskytnout dodatečné informace k vaší žádosti, můžete na e-mail odpovědět.
Zjistěte více informací o žádosti v rámci programu Allegro bezpečný nákup.
Zjistěte, jak chráníme vaše nákupy.