Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Odeslání vaší objednávky se může zpozdit, pokud jste nesprávně vyplnili formulář Doručení a platba. Zkontrolujte údaje, které jste ve formuláři zadali – najděte příslušnou objednávku na záložce Historie nákupů a klikněte na [informace o nákupu]. Pokud nejsou údaje správné, kontaktujte co nejdříve prodejce.
Někdy se stane, že prodejce prostě odešle zásilku se zpožděním. Zeptejte se prodejce, kdy ji odeslal:
- otevřete záložku Historie nákupů
- pod příslušnou objednávkou klikněte na [informace o nákupu]
- zkontrolujte, kdy byla vaše zásilka odeslána a zda byl vypočten nový očekávaný termín doručení vaší objednávky, nebo pokud nové datum nevidíte, kontaktujte prodejce:
- kontaktní údaje najdete v informacích o prodejci
- kontaktujte prodejce e-mailem nebo telefonicky.
Mějte na paměti, že zásilka odeslaná na konci týdne k vám může dorazit až po víkendu.
V informacích o příslušné objednávce v části Vaše zásilka najdete podací číslo zásilky. Kromě podacího čísla zásilky a názvu dopravce zde najdete i stav zásilky a historii.
Podací číslo zásilky uvidíte pouze tehdy, pokud jste zaplatili prostřednictvím Allegro Finance a prodejce zadal podací číslo zásilky na stránce Platební karta. Pokud to neudělal nebo pokud jste zaplatili jinak než prostřednictvím Allegro Finance, požádejte prodejce, aby vám zaslal podací číslo zásilky.
Pokud se vám nedaří prodejce kontaktovat, pokuste se záležitost vyřešit prostřednictvím Diskuze.