Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůOdeslání vaší objednávky se může zpozdit, pokud jste nesprávně vyplnili formulář Doručení a platba. Zkontrolujte údaje, které jste ve formuláři zadali – najděte příslušnou objednávku na záložce Historie nákupů a klikněte na [informace o nákupu]. Pokud nejsou údaje správné, kontaktujte co nejdříve prodejce.
Někdy se stane, že prodejce prostě odešle zásilku se zpožděním. Zeptejte se prodejce, kdy ji odeslal:
- otevřete záložku Historie nákupů
- pod příslušnou objednávkou klikněte na [informace o nákupu]
- zkontrolujte, kdy byla vaše zásilka odeslána a zda byl vypočten nový očekávaný termín doručení vaší objednávky, nebo pokud nové datum nevidíte, kontaktujte prodejce:
- kontaktní údaje najdete v informacích o prodejci
- kontaktujte prodejce e-mailem nebo telefonicky.
Mějte na paměti, že zásilka odeslaná na konci týdne k vám může dorazit až po víkendu.
V informacích o příslušné objednávce v části Vaše zásilka najdete podací číslo zásilky. Kromě podacího čísla zásilky a názvu dopravce zde najdete i stav zásilky a historii.
Podací číslo zásilky uvidíte pouze tehdy, pokud jste zaplatili prostřednictvím Allegro Finance a prodejce zadal podací číslo zásilky na stránce Platební karta. Pokud to neudělal nebo pokud jste zaplatili jinak než prostřednictvím Allegro Finance, požádejte prodejce, aby vám zaslal podací číslo zásilky.
Pokud se vám nedaří prodejce kontaktovat, pokuste se záležitost vyřešit prostřednictvím Diskuze.