Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Číslo zásilky můžete zkontrolovat:
- na záložce Historie nákupů – klikněte na [podrobnosti o nákupu] pod objednávkou, kterou chcete sledovat, a poté na [rozbalit Informace o nákupu]
- v e-mailovém upozornění
- v aplikace Allegro – na nákupním seznamu v sekci Informace o nákupu
za předpokladu, že jsou splněny tyto 2 podmínky:
- při platbě za nákup prostřednictvím Allegro Finance vyplníte formulář Doručení a platba
- prodejce zadá číslo zásilky na kartě Platby.
Pokud jsou tyto podmínky splněny, najdete následující základní informace o objednávce v záložce Historie nákupů v sekci Informace o nákupu:
- údaje o prodejci
- název a ID nabídky
- datum nákupu
- vybraný dopravce
- číslo zásilky
- aktuální stav objednávky (například Čeká na odeslání, Na cestě, Vyzvednutí zásilky).
Můžete také požádat prodejce, aby vám poskytl číslo zásilky, a poté sledovat zásilku na webových stránkách přepravce:
Pokud se vaše zásilka zpozdí
Dáme vám vědět, pokud by vám zásilka mohla dorazit později, než jste očekávali – z důvodu zpoždění na straně prodejce nebo dopravce. Dozvíte se o tom v:
- záložce Historie nákupů – u vybraného nákupu zobrazíme zprávu o zpožděné zásilce
- e-mailu
- upozornění v aplikaci Allegro.
Až bude zásilka na cestě, budeme vás informovat o předpokládaném datu doručení.
Upozornění e-mailem a v aplikaci se vztahují na zásilky, nikoli na objednávky. To znamená, že pokud očekáváte více zásilek v rámci jedné objednávky a některá z nich je zpožděna, zašleme vám samostatné upozornění pro každou z nich. Každé upozornění bude odkazovat na nejdražší produkt v objednávce. Pokud očekáváte jednu zásilku obsahující produkty z několika objednávek – v případě zpoždění vám zašleme pouze jedno upozornění.
Číslo zásilky můžete zkontrolovat:
- na záložce Historie nákupů – klikněte na [podrobnosti o nákupu] pod objednávkou, kterou chcete sledovat, a poté na [rozbalit Informace o nákupu]
- v e-mailové upozornění
- v aplikaci Allegro – v části Podrobnosti o nákupu a na záložce Moje zásilky
za předpokladu, že jsou splněny tyto 2 podmínky:
- při platbě za nákup prostřednictvím Allegro Finance vyplníte formulář Doručení a platba
- prodejce zadá číslo zásilky na kartě Platby.
Chcete-li použít záložku Moje zásilky, přihlaste se do aplikace Allegro a klikněte na ikonu auta v pravém horním rohu obrazovky.
V záložce Moje zásilky vidíte všechny zásilky se stavem:
- Zásilka na cestě
- Zásilka se doručuje
- Vyzvedněte si zásilku
- Zásilka čeká na odeslání
- Zásilka odeslána.
Informace o zásilkách čekajících na odeslání nebo o těch, které jste si již vyzvedli, si můžete zkontrolovat v Historii nákupů.
Jaké informace najdete v záložce Moje zásilky
- logo přepravce – kdo zásilku doručí
- název produktu a jeho hlavní obrázek
- stav doručení
- předpokládanou dodací lhůtu
- podrobnosti o doručení, například informace o adrese výdejního místa a přesměrování.
Budeme vás také informovat o případných problémech s objednávkami, například o zpoždění doručení zásilky nebo změně adresy výdejního místa.
Když si vyzvednete všechny zásilky ze seznamu, přesměrujeme vás do Historie nákupů.
Pokud se vaše zásilka zpozdí
Dáme vám vědět, pokud by vám zásilka mohla dorazit později, než jste očekávali – z důvodu zpoždění na straně prodejce nebo dopravce. Dozvíte se o tom v:
- záložce Historie nákupů – u vybraného nákupu zobrazíme zprávu o zpožděné zásilce
- e-mailu
- upozornění v aplikaci Allegro.
Až bude zásilka na cestě, budeme vás informovat o předpokládaném datu doručení.
Upozornění e-mailem a v aplikaci se vztahují na zásilky, nikoli na objednávky. To znamená, že pokud očekáváte více zásilek v rámci jedné objednávky a některá z nich je zpožděna, zašleme vám samostatné upozornění pro každou z nich. Každé upozornění bude odkazovat na nejdražší produkt v objednávce. Pokud očekáváte jednu zásilku obsahující produkty z několika objednávek – v případě zpoždění vám zašleme pouze jedno upozornění.