Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůČíslo zásilky můžete zkontrolovat:
- na záložce Historie nákupů – klikněte na [podrobnosti o nákupu] pod objednávkou, kterou chcete sledovat, a poté na [rozbalit Informace o nákupu]
- v e-mailovém upozornění
- v aplikace Allegro – na nákupním seznamu v sekci Informace o nákupu
za předpokladu, že jsou splněny tyto 2 podmínky:
- při platbě za nákup prostřednictvím Allegro Finance vyplníte formulář Doručení a platba
- prodejce zadá číslo zásilky na kartě Platby.
Pokud jsou tyto podmínky splněny, najdete následující základní informace o objednávce v záložce Historie nákupů v sekci Informace o nákupu:
- údaje o prodejci
- název a ID nabídky
- datum nákupu
- vybraný dopravce
- číslo zásilky
- aktuální stav objednávky (například Čeká na odeslání, Na cestě, Vyzvednutí zásilky).
Můžete také požádat prodejce, aby vám poskytl číslo zásilky, a poté sledovat zásilku na webových stránkách přepravce:
Číslo zásilky můžete zkontrolovat:
- na záložce Historie nákupů – klikněte na [podrobnosti o nákupu] pod objednávkou, kterou chcete sledovat, a poté na [rozbalit Informace o nákupu]
- v e-mailové upozornění
- v aplikaci Allegro – v části Podrobnosti o nákupu a na záložce Moje zásilky
za předpokladu, že jsou splněny tyto 2 podmínky:
- při platbě za nákup prostřednictvím Allegro Finance vyplníte formulář Doručení a platba
- prodejce zadá číslo zásilky na kartě Platby.
Chcete-li použít záložku Moje zásilky, přihlaste se do aplikace Allegro a klikněte na ikonu auta v pravém horním rohu obrazovky.
V záložce Moje zásilky vidíte všechny zásilky se stavem:
- Zásilka na cestě
- Zásilka se doručuje
- Vyzvedněte si zásilku
- Zásilka čeká na odeslání
- Zásilka odeslána.
Informace o zásilkách čekajících na odeslání nebo o těch, které jste si již vyzvedli, si můžete zkontrolovat v Historii nákupů.
Jaké informace najdete v záložce Moje zásilky
- logo přepravce – kdo zásilku doručí
- název produktu a jeho hlavní obrázek
- stav doručení
- předpokládanou dodací lhůtu
- podrobnosti o doručení, například informace o adrese výdejního místa a přesměrování.
Budeme vás také informovat o případných problémech s objednávkami, například o zpoždění doručení zásilky nebo změně adresy výdejního místa.
Když si vyzvednete všechny zásilky ze seznamu, přesměrujeme vás do Historie nákupů.