Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajů- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiNa diskuze se vztahují specifická pravidla. Díky nim můžete od nás i od prodejců očekávat vhodné odpovědi.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiDiskuze je pro ideální nástroj pro kontaktování prodejce v konkrétních případech. Uděláte to v příslušné záložce svého účtu.
- Kategorie:Nakupování Recenze a hodnoceníProdejce můžete ohodnotit hned poté, co u něj nakoupíte. Máte na to 90 dní – počítáme čas na přesnou hodinu.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceReklamační podmínky a podmínky vrácení zbožíJeště před vrácením položky dejte prodejci vědět, že to chcete udělat. Jednoduše v informacích o příslušné objednávce na kartě Historie nákupů vyplňte formulář Vrácení zboží.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiNejprve kontaktujte prodejce. Pokud nebudou pokusy o jeho kontaktování úspěšné, otevřete Diskuzi nebo použijte Allegro Protect.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiDůvodů, proč váš balíček ještě nedorazil, může být několik. Podívejte se na nejběžnější příčiny a co v takovém případě dělat.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceZpůsoby doručeníInformace o čísle a stavu zásilky najdete na několika místech. Pokud již číslo máte, můžete svůj balíček sledovat také na webu dopravce.
- Kategorie:Nakupování Historie nákupůPokud potřebujete informace o prodejci, najdete je na portále Allegro na několika místech – například na kartě Historie nákupů nebo v e-mailovém upozornění, které posíláme po uskutečnění nákupu.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceZpůsoby doručeníPři nákupu vyplňte formulář Doručení a platba. Prodejce obdrží informace o platbě a zvoleném způsobu doručení a podrobnostech o dopravě.
- Kategorie:PlatbyStav platbyKaždá platba za nákup má v Allegro Finance své jedinečné číslo. V případě potřeby tak snadno najdete platební údaje