Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
- Kategorie:Centrum pomoci pro kupujícíDoručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiNejprve kontaktujte prodejce. Pokud nebudou pokusy o jeho kontaktování úspěšné, otevřete Diskuzi nebo využijte program Allegro bezpečný nákup.
- Kategorie:Centrum pomoci pro kupujícíNakupování Historie nákupůPokud potřebujete informace o prodejci, najdete je na portále Allegro na několika místech – například na kartě Historie nákupů nebo v e-mailovém upozornění, které posíláme po uskutečnění nákupu.
- Kategorie:Centrum pomoci pro kupujícíDoručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiMáte několik možností, jak prodejce kontaktovat. Zjistěte, která forma kontaktu je pro vás nejvhodnější a v jakých případech nás můžete požádat o pomoc.
- Kategorie:Centrum pomoci pro kupujícíÚčetÚdaje o účtu a nastaveníDíky Centru zpráv už nemusíte opouštět webové stránky, abyste si zkontrolovali zprávy od prodejců. To vše můžete dělat ve svém účtu Allegro.
- Kategorie:Centrum pomoci pro kupujícíNakupování1. července 2021 vstoupil v platnost balíček DPH v oblasti e-commerce. Podívejte se, co to pro vás znamená.
- Kategorie:Centrum pomoci pro kupujícíÚčetPodmínky AllegroNařízení o digitálních službách je nařízení EU, které ovlivňuje některá pravidla používání online platforem, jako je Allegro. Jeho cílem je zlepšit bezpečnost online aktivit.
- Kategorie:Centrum pomoci pro kupujícíPlatbyStav platbyPokud byla vaše platba z nějakého důvodu příliš nízká, může vás prodejce požádat o doplatek. Maximální dodatečná částka je 150 Kč.
- Kategorie:Centrum pomoci pro kupujícíPlatbyStav platbyKaždá platba za nákup má v Allegro Finance své jedinečné číslo. V případě potřeby tak snadno najdete platební údaje
- Kategorie:Centrum pomoci pro kupujícíPlatbyStav platbyPokud z nějakého důvodu nemůžete zaplatit ihned po nákupu, můžete zkusit platbu opakovat. Opakovat platbu můžete na příslušné záložce ve vašem účtu Allegro.
- Kategorie:Centrum pomoci pro kupujícíPlatbyStav platbyExistuje několik důvodů, proč může mít vaše platba na platformě Allegro stav nevyřízená nebo zrušená. Odpověď najdete v tomto článku.