Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůPlatba může mít stav zrušená, pokud:
- platba nebyla uskutečněna prostřednictvím Allegro Finance do 10 dní od výběru způsobu platby,
- vy sami jste platbu zrušili (v takovém případě vám vrátíme peníze na bankovní účet, ze kterého jste zaplatili),
- banka nepřijala vaši platbu,
- zaměstnanec PayU S.A. nebo PayPro S.A. zrušil vaši platbu (to se může stát, pokud je podezření, že platba není správná).
Pokud zrušíte platbu, prodejce neobdrží finanční prostředky. Mějte na paměti, že prodejce může nadále očekávat, že transakci dokončíte. Více informací o odstoupení od smlouvy.
Co dělat dál
- Pokud je platba zrušená a z vašeho bankovního účtu nebyla stržena žádná částka, můžete platbu opakovat. Postupujte tak, že otevřete kartu Historie nákupů a kliknete u nezaplacené objednávky na [retry payment] [opakovat platbu].
- Pokud je platba zrušená a došlo ke stržení platby z vašeho bankovního účtu, vrátíme vám peníze na stejný bankovní účet.
Pokud se stav nezmění, zkontrolujte, zda byla z vašeho bankovního účtu stržena příslušná částka. Pokud ne, opakujte platbu. Jak na to:
- Otevřete kartu Historie nákupů.
- U nezaplacené objednávky klikněte na [opakovat platbu].
- Vyberte způsob doručení a platby – zde můžete zvolit jiné způsoby, než jaké jste zvolili dříve.
Další důvody, proč může být vaše platba nevyřízená
- Pokud jste ve formuláři Doručení a platba zvolili bankovní převod a objednali jste převod prostřednictvím třetí strany (např. Poczta Polska), závisí doba převodu na této straně. Taková platba je vypořádána do 3 dní – nepokoušejte se opakovat platbu dříve. Pokud to uděláte, zrušíte předchozí platbu a ta bude převedena zpět instituci, která převod provedla. Pokud k tomu došlo a tato instituce vaše finanční prostředky nemá, kontaktujte nás.
- Pokud za objednávku zaplatíte přímo na bankovní účet prodejce, bude mít vaše platba sta „nevyřízená“ po dobu 10 dní. Po uplynutí této doby bude platba automaticky zrušena, protože nebyla provedena prostřednictvím platformy Allegro.
- Váš způsob platby může být v určité chvíli nedostupný – ověřte si na webu vaší banky, kdy provádí on-line převody.
- Při platbě došlo k technickým problémům.
Pokud jste ve formuláři Doručení a platba zvolili platbu bankovním převodem a chcete provést on-line převod, vygenerujeme vám údaje pro provedení převodu.