Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
- Kategorie:ÚčetPřihlášení a hesloPokud se nemůžete do Allegra přihlásit, vyzkoušejte několik řešení nejčastějších problémů.
- Kategorie:ÚčetPodmínky AllegroVáš účet můžeme zablokovat, pozastavit nebo omezit z několika závažných důvodů. Pokud jsme váš účet zablokovali, můžete nás kontaktovat a záležitost vyřešit.
- Kategorie:ÚčetZabezpečení účtuE-mailová komunikace by měla probíhat v přátelské, zdvořilé a profesionální atmosféře. Obsah odesílaných zpráv například nesmí porušovat Podmínky používání portálu Allegro.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiMáte několik možností, jak prodejce kontaktovat. Zjistěte, která forma kontaktu je pro vás nejvhodnější a v jakých případech nás můžete požádat o pomoc.
- Kategorie:ÚčetPřihlášení a hesloAllegro nabízí několik způsobů přihlášení – můžete si vybrat ten nejpohodlnější. Způsoby, které máte v daném okamžiku k dispozici, závisí na nastavení vašeho účtu nebo zařízení.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceReklamační podmínky a podmínky vrácení zbožíPokud nákup nesplňuje vaše očekávání a chcete od něj odstoupit, můžete to obvykle udělat. Podmínky vrácení závisí na řadě faktorů.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceReklamační podmínky a podmínky vrácení zbožíPokud posíláte položku zpět prodejci, správně zásilku zabezpečte. Některé položky, například ty křehké nebo těžké, vyžadují při přepravě speciální ochranu.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceReklamační podmínky a podmínky vrácení zbožíPoložky označené jako ADR mohou představovat hrozbu pro lidi a životní prostředí. Proto byste měli takové zboží řádně připravit k odeslání, a to jak při prodeji, tak při vrácení zboží.
- Kategorie:Nakupování Jak nakupovatPokud objednáváte ze země mimo Evropskou unii, váš nákup je považován za dovoz a mohou s ním být spojeny dodatečné náklady. Zjistěte, co to pro vás znamená a kdy se vás to může týkat při nakupování na Allegru.
- Kategorie:Nakupování Historie nákupůÚdaje o nákupu si můžete sami vygenerovat a zkontrolovat na kartě Údaje účtu. Pošleme vám e-mailem soubor ve formátu HTML nebo CSV.