Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajů- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiProdejce, od kterého si něco koupíte, může mít pozastavený účet – v takovém případě uvidíte vedle jeho uživatelského jména [Pozastavený účet]. Zjistěte o tom více.
- Kategorie:Nakupování Historie nákupůV detailu Informací o nákupu najdete všechny důležité informace o zakoupené položce. Můžete například zkontrolovat podrobnosti o Ohodnotit prodejce a produkt.
- Kategorie:Nakupování1. července 2021 vstoupil v platnost balíček DPH v oblasti e-commerce. Podívejte se, co to pro vás znamená.
- Kategorie:Nakupování Vyhledávání a OblíbenéPokud na svém mobilní zařízení používáte aplikaci Allegro, můžete využít vyhledávání pomocí fotografie. Stačí mít fotku produktu.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceProblémy s transakcemiKaždý nákup, který provedete na Allegru, má své unikátní ID objednávky. To umožňuje jejich identifikaci, což se hodí například v případě problémů s nákupem.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceReklamační podmínky a podmínky vrácení zbožíV tomto článku se dozvíte vše, co potřebujete vědět o vracení zboží, včetně toho, jak odstoupit od nákupu, jak zabalit a poslat zpět vrácený produkt a kdy očekávat, že vám prodejce vrátí peníze.
- Kategorie:Doručení, vrácení zboží a reklamaceAllegro ProtectPo odeslání reklamace v rámci Schématu ochrany kupujícího vám dáme vědět, že byla doručena. Pošleme vám e-mail.
- Kategorie:ÚčetNastavení účtuSeznamte se s Centrem zpráv – nyní už nemusíte opouštět webové stránky pokaždé, když chcete zkontrolovat nebo poslat zprávu prodejci nebo kupujícímu. To vše můžete dělat ve svém účtu Allegro.
- Kategorie:ÚčetPřihlášení a hesloDvoufázové ověření je dalším bezpečnostním opatřením pro váš účet Allegro. Kromě hesla je potřeba zadat také SMS kód, který obdržíte.
- Kategorie:Nakupování Jak nakupovatPokud při nákupu uděláte chybu, můžete jej zrušit bez nutnosti kontaktovat prodejce.