Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Pokud uvidíte vedle uživatelského jména prodejce štítek [Pozastavený účet], nemůže v tuto chvíli vystavovat nové nabídky a snažíme se s prodejcem vysvětlit důvod pozastavení.
Co to znamená pro vás
I když je účet prodejce pozastavený, musí dokončit vaši objednávku. Pokud to z nějakého důvodu není možné, měl by vám prodejce vrátit peníze.
Problémy s vaší objednávkou – jak vám můžeme pomoci
Pokud se vyskytne problém s dokončením objednávky, otevřete diskuzi. Jedná se o nejlepší nástroj, jak dosáhnout dohody s prodejcem. Prostřednictvím diskuzí se vyřeší 98% problémů!
Sledujeme čas prodejce na odpověď – kromě sobot, nedělí a státních svátků na to má 24 hodin. Pokud prodejce během této doby neodpoví, pomůžeme vám. Klikněte na stránce Diskuze na [Požádat Allegro o pomoc] a my se zapojíme do konverzace.
Podotýkáme, že i prodejci s pozastaveným účtem dokončí většinu transakcí spolehlivě a včas.
Ochrana našich kupujících
14 dní po nákupu můžete uplatnit Allegro Protect – žádost můžete podat také na stránce Diskuze. Díky tomu nebudete muset záležitost opakovaně popisovat.