Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůPokud uvidíte vedle uživatelského jména prodejce štítek [Pozastavený účet], nemůže v tuto chvíli vystavovat nové nabídky a snažíme se s prodejcem vysvětlit důvod pozastavení.
Co to znamená pro vás
I když je účet prodejce pozastavený, musí dokončit vaši objednávku. Pokud to z nějakého důvodu není možné, měl by vám prodejce vrátit peníze.
Problémy s vaší objednávkou – jak vám můžeme pomoci
Pokud se vyskytne problém s dokončením objednávky, otevřete diskuzi. Jedná se o nejlepší nástroj, jak dosáhnout dohody s prodejcem. Prostřednictvím diskuzí se vyřeší 98% problémů!
Sledujeme čas prodejce na odpověď – kromě sobot, nedělí a státních svátků na to má 24 hodin. Pokud prodejce během této doby neodpoví, pomůžeme vám. Klikněte na stránce Diskuze na [Požádat Allegro o pomoc] a my se zapojíme do konverzace.
Podotýkáme, že i prodejci s pozastaveným účtem dokončí většinu transakcí spolehlivě a včas.
Ochrana našich kupujících
14 dní po nákupu můžete uplatnit Allegro Protect – žádost můžete podat také na stránce Diskuze. Díky tomu nebudete muset záležitost opakovaně popisovat.