Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůVšechny důležité informace o vaší objednávce naleznete v záložce Historie nákupů prostřednictvím volby Informace o nákupu.
Co najdete v Informacích o nákupu
- Můžete zkontrolovat stav platby, například: nákup zaplacen, nákup nezaplacen, zpracování platby, platba zrušena.
- Když zaplatíte za nákup, zobrazí se vám časová osa. Zde pak můžete kontrolovat, co se děje s vaší objednávkou.
- Když kliknete na [zobrazit podrobnosti o doručení], zobrazí se vám informace o způsobu doručení, výdejním místě nebo dodací adrese, podacím číslu zásilky a podrobnostech o příjemci a dopravci - pokud již prodejce zásilku odeslal.
- Pokud zrušíte nákup, zobrazíme tyto informace. Pokud jste již za nákup zaplatili, dáme vám vědět, jaké jsou další kroky.
- Pokud vám prodejce z jakéhokoliv důvodu vrátí peníze prostřednictvím Allegro Finance, zobrazíme vám informace jak o vrácení peněz, tak o vrácení zboží.
V informacích o vrácení peněz si můžete zkontrolovat nakpříklad:
- stav vrácení
- částku, která vám bude vrácena
- kam přesně budou peníze převedeny
- důvod vrácení peněz s komentářem prodejce (pokud ho prodejce napsal)
- za jaké produkty vám prodejce vrací peníze.
V informacích o vrácení zboží si můžete zkontrolovat například:
- rozhodnutí prodejce o vrácení
- podací číslo zásilky a dopravce, stejně jako možnost sledovat vrácení zboží u zásilek odeslaných přes DPD
- celkovou částku k vrácení
- datum nahlášení a číslo vrácení.
Najdete zde například odkaz na nabídku, cenu položky, cenu dopravy a zvolenou platební metodu.
- Po kliknutí na přihlašovací jméno prodejce zobrazíme jeho kontaktní údaje v novém okně.
- Když kliknete na [rozbalit Informace o nákupu], můžete mimo jiné zkontrolovat:
- číslo objednávky
- vaši zprávu prodejci
- způsob platby, částku, stav a ID platby
- fakturační údaje, pokud jste je poskytli. Také si zde můžete stáhnout fakturu, pokud ji prodejce k vaší objednávce připojil.
Zde najdete nástroje, které vám pomohou spravovat vaši objednávku, například:
Ohodnotit prodejce
Když zadáte hodnocení, název této akce se změní na Zobrazit hodnocení
Pokud uplynulo 90 dní od zadání objednávky, zobrazí se zpráva Čas pro hodnocení prodejce vypršel.
Zrušit objednávku
Tato možnost je k dispozici, pokud je stále možné objednávku zrušit.
Nahlásit problémy s nákupem
Zde můžete zahájit diskusi s prodejcem:
Pokud je účet prodejce pozastaven, sdělíme vám, jak můžete podat žádost o vrácení peněz v rámci Allegro Protect.
Pokud jste již otevřeli diskuzi s prodejcem, zobrazí se vám možnost Přejít do diskuze.
Zobrazíme také stav vaší diskuze a stav žádosti o vrácení peněz (v rámci Allegro Protect). Například: Diskuse byla vyřešena, Vrátili jsme vám peníze v rámci Allegro Protect.
Skrýt objednávku
Pokud vyberete tuto možnost, objednávka zmizí z vašeho seznamu objednávek. Následně ji již nelze obnovit.
Tip: Skrytí objednávky neznamená, že je zrušena. Pokud chcete od nákupu odstoupit, kontaktujte prodejce. Více informací.