Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
V záložce Historie nákupů můžete najít své objednávky uspořádané podle prodejců, hromadně zaplacených nákupů a nákupů odeslaných v jedné zásilce.
Objednávky standardně zobrazujeme od nejnovějších po nejstarší – můžete je ale seřadit podle jména prodejce nebo podle částky nákupu včetně dopravy. Nákupy můžete také filtrovat podle stavu platby. Také si můžete zkontrolovat, které nákupy vám už byly doručeny, a u kterých můžete prodejci zanechat hodnocení.
U každého nákupu si můžete zkontrolovat aktuální stav platby
- nezaplaceno – nevyplnili jste formulář Doručení a platba
- platba se zpracovává – vyplnili jste formulář pro doručení a platbu, ale platbu jste neprovedli nebo prodejci ještě nedorazila
- platba dokončena – prodejce obdržel vaši platbu
- platba zrušena – zrušili jste platbu, ale stále se můžete pokusit zaplatit znovu
- platba zamítnuta – banka zamítla vaši platbu, ale můžete se pokusit zaplatit znovu
- platba mimo Allegro Finance – jako způsob platby jste vybrali platbu přímo na účet prodejce
- platba na dobírku – zvolili jste platbu při osobním vyzvednutí nebo platbu na dobírku.
Jak zaplatit za nákupy prostřednictvím záložky Historie nákupů
Pokud se platba nezdaří, můžete ji zkusit znovu provést v záložce Historie nákupů. Nezaplacenou objednávku najdete snadno – informace o takové objednávce v záložce zobrazíme podbarvené žlutě. Po kliknutí na Zobrazit nezaplacené nákupy zobrazíme pouze takové nákupy.
Jak zaplatit za nákup prostřednictvím záložky
- Otevřete záložku Historie nákupů.
- Klikněte na [informace o nákupu] pod nezaplacenou objednávkou.
- Přesměrujeme vás do formuláře Doručení a platba, kde platbu dokončíte podle zvoleného způsobu.
Jak stáhnout fakturu k nákupu
Pokud prodejce k vaší objednávce vystavil fakturu, můžete si ji stáhnout v záložce Historie nákupů. Najděte nabídku v seznamu vašich nákupů a otevřete sekci informace o nákupu. Poté klikněte na [rozbalit informace o nákupu]. Pod částkou nákupu se zobrazí ikona Faktury – kliknutím na ni otevřete okno s podrobnostmi o faktuře a tlačítkem pro její stažení.
Jak skrýt nákup v záložce Historie nákupů
Pokud chcete nákup skrýt, vyberte ho a v menu vpravo vyberte [skrýt nákup]. Poté nákup ze seznamu zmizí.
Skryté nákupy nemůžete sami obnovit. Pokud chcete, aby byl nákup v záložce Historie nákupů opět viditelný, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře. Ve zprávě uveďte, jaký nákup máte na mysli – například jaký produkt jste si zakoupili, nebo uveďte uživatelské jméno prodejce. Informace o nákupu najdete v upozornění, které jsme zaslali po transakci – zkuste je najít ve své e-mailové schránce.
Odstraněním nákupu ho skryjete v seznamu, ale nákup se tím nezruší. Pokud chcete nákup zrušit, podívejte se, co můžete udělat.
Co je dobré vědět
Svou transakci můžete v záložce Historie nákupů také ohodnotit. Pokud to chcete udělat, klikněte na [ohodnotit prodejce] u příslušného nákupu. Hodnocení můžete zanechat pouze jednou.