Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůNež potvrdíte objednávku na stránce Allegro, uvádíte dodací adresu. Po potvrzení objednávky už nemůžete dodací adresu změnit. Zkontrolujte, co můžete v takové situaci dělat.
Co dělat, pokud chcete po zadání objednávky upravit dodací adresu
V závislosti na fázi zpracování objednávky můžete vyzkoušet jedno z níže popsaných řešení.
- Pokud prodejce ještě nezačal zpracovávat vaši objednávku – zrušte objednávku. Poté ji můžete znovu zadat se správnou dodací adresu. Podívejte se, kdy můžete zrušit objednávku a jak to udělat.
- Pokud se vaše objednávka již zpracovává, kontaktujte prodejce prostřednictvím Centra zpráv a zeptejte se, zda stále můžete změnit dodací adresu. Pokud prodejce již objednávku zabalil nebo ji předal kurýrovi, může se stát, že už vám nebude moct pomoct.
- Pokud je zásilka již na cestě – kontaktujte dopravce a požádejte o přesměrování zásilky.
Dopravce by měl vaši žádost zvážit a informovat vás, zda je přesměrování možné a jak dlouho bude doručení na novou adresu trvat.
Jak kontaktovat dopravce
V níže uvedené tabulce naleznete kontaktní údaje dopravců, kteří doručují objednávky zadané na allegro.cz. Vyberte toho dopravce, který doručuje vaši objednávku, použijte příslušný formulář a odešlete žádost o přesměrování vaší zásilky. Ujistěte se, že vaše zpráva obsahuje:
- sledovací číslo
- novou dodací adresu
- kontaktní údaje vaše nebo jiné osoby, která zásilku převezme.
Dopravce | Kontaktní stránka |
---|---|
Allegro International | Kontaktní stránka https://allegro.cz/pomoc/kontakt – jako téma požadavku vyberte Allegro International |
WE|DO | Kontaktní stránka |
Packeta | Kontaktní stránka |
Česká pošta | Kontaktní stránka |
DPD | Kontaktní stránka |
DHL | Kontaktní stránka |
Co se stane, když se vám nepodaří přesměrovat zásilku
Pokud dopravce nemůže splnit váš požadavek na přesměrování, kurýr doručí zásilku na adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
Pokud si zásilku nevyzvednete, vrátí se zpět odesílateli. V takovém případě vám prodejce vrátí celkovou částku objednávky. Dostanete zpět přesnou částku peněz, kterou vás nákup na stránce Allegro stál. Takže si budete moci objednat stejný nebo jiný produkt, ale s jinou dodací adresou.