Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Než potvrdíte objednávku na stránce Allegro, uvádíte dodací adresu. Po potvrzení objednávky už nemůžete dodací adresu změnit. Zkontrolujte, co můžete v takové situaci dělat.
Co dělat, pokud chcete po zadání objednávky upravit dodací adresu
V závislosti na fázi zpracování objednávky můžete vyzkoušet jedno z níže popsaných řešení.
- Pokud prodejce ještě nezačal zpracovávat vaši objednávku – zrušte objednávku. Poté ji můžete znovu zadat se správnou dodací adresu. Podívejte se, kdy můžete zrušit objednávku a jak to udělat.
- Pokud se vaše objednávka již zpracovává, kontaktujte prodejce prostřednictvím Centra zpráv a zeptejte se, zda stále můžete změnit dodací adresu. Pokud prodejce již objednávku zabalil nebo ji předal kurýrovi, může se stát, že už vám nebude moct pomoct.
- Pokud je zásilka již na cestě – kontaktujte dopravce a požádejte o přesměrování zásilky.
Dopravce by měl vaši žádost zvážit a informovat vás, zda je přesměrování možné a jak dlouho bude doručení na novou adresu trvat.
Jak kontaktovat dopravce
V níže uvedené tabulce naleznete kontaktní údaje dopravců, kteří doručují objednávky zadané na allegro.cz. Vyberte toho dopravce, který doručuje vaši objednávku, použijte příslušný formulář a odešlete žádost o přesměrování vaší zásilky. Ujistěte se, že vaše zpráva obsahuje:
- sledovací číslo
- novou dodací adresu
- kontaktní údaje vaše nebo jiné osoby, která zásilku převezme.
Dopravce | Kontaktní stránka |
---|---|
Allegro International | Kontaktní stránka https://allegro.cz/pomoc/kontakt – jako téma požadavku vyberte Allegro International |
WE|DO | Kontaktní stránka |
Packeta | Kontaktní stránka |
Česká pošta | Kontaktní stránka |
DPD | Kontaktní stránka |
DHL | Kontaktní stránka |
Co se stane, když se vám nepodaří přesměrovat zásilku
Pokud dopravce nemůže splnit váš požadavek na přesměrování, kurýr doručí zásilku na adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
Pokud si zásilku nevyzvednete, vrátí se zpět odesílateli. V takovém případě vám prodejce vrátí celkovou částku objednávky. Dostanete zpět přesnou částku peněz, kterou vás nákup na stránce Allegro stál. Takže si budete moci objednat stejný nebo jiný produkt, ale s jinou dodací adresou.