Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Kde najít hodnocení prodejce
Najdete je v jakékoliv nabídce daného prodejce. Vše, co musíte udělat, je kliknout na procento doporučení vedle přihlašovacích údajů prodejce.
Když kliknete na procento doporučení, otevře se sekce O prodejci. Zde najdete další informace, například počet kladných a záporných hodnocení za posledních 12 měsíců. Pokud je chcete vidět všechny, klikněte na všechna hodnocení a recenze.
Jak počítáme hodnocení
Počítáme ho pomocí následujícího vzorce:
Doporučení v procentech = (počet hodnocení „Doporučeno“ za posledních 12 měsíců / (počet hodnocení „Doporučeno“ za posledních 12 měsíců + počet hodnoceni „Nedoporučeno“ za posledních 12 měsíců)) × 100
Výsledek zaokrouhlujeme na nejbližší desetinu – například:
- 99,950 * 100 ≈ 100 %,
- ale 99,949 * 100 ≈ 99,9 %.
Která hodnocení nezapočítáváme do statistik prodejců
Odstraněná hodnocení
Do doporučení v procentech nezapočítáváme hodnocení, která byla odstraněna – ať už námi nebo kupujícími. Také je nezobrazujeme v seznamu hodnocení. Zobrazí se pouze informace o počtu odstraněných hodnocení.
Vyloučená hodnocení
Některá hodnocení můžeme ze statistik prodejce vyloučit. Pokud to uděláme, uvidíte vedle hodnocení následující informace: Hodnocení se nezapočítává do průměru a ikona otazníku. Když najedete kurzorem na otazník, zjistíte, proč dané hodnocení nezapočítáme do statistik.
Může to být ze 4 důvodů.
- Kupující již ohodnotil jiný nákup u tohoto prodejce, provedený v poslední době – do statistik prodejce můžeme zahrnout několik hodnocení od stejného kupujícího za předpokladu, že hodnotili nákupy provedené s odstupem alespoň 3 dnů. Děláme to proto, abychom předešli zneužití této možnosti.
- Hodnocení se vztahuje pouze na předpokládanou dodací lhůtu odhadnutou Allegrem (prodejce odeslal zásilku v době, kterou uvedl), kterou kupující viděl v nabídce – a to je jasně uvedeno v komentáři, který kupující přidal k hodnocení.
- Hodnocení je výsledkem technických potíží nebo akcí provedených Allegrem, bez ohledu na prodejce – a to je jasně uvedeno v komentáři, který kupující přidal k hodnocení.
Hodnocení vyplývá pouze ze zpoždění na straně dopravce a:
- hodnocení je doplněno komentářem, který jasně naznačuje, že vyplývá pouze ze zpožděného doručení a
- objednávka, které se hodnocení týká:
- byla připravena tak, jak prodejce uvedl, ale dopravce si ji nevyzvedl včas nebo
- byla odeslána tak, jak prodejce uvedl, ale dopravce ji nedoručil v uvedené dodací lhůtě.
Dodatečné informace
- Hodnocení mohou přidávat pouze registrovaní kupující, kteří nakoupili u prodejce, kterého hodnotí. Neregistrovaní kupující nemohou hodnotit prodejce.
- Kupující nemohou hodnotit nákupy, které zrušili.
- Prodejci nemohou sami odstranit hodnocení kupujících. Mohou však požádat kupující, aby je změnili nebo odstranili. Platí to pouze pro hodnocení Nedoporučuji. Mají na to 90 dní od data nákupu.
- Po 90 dnech od nákupu nás může kupující kontaktovat a požádat o odstranění hodnocení, které udělil prodejci.
- Prodejce může požádat o odstranění nebo změnu daného hodnocení pouze jednou. Pokud však kupující své hodnocení změní nebo odstraní a přidá nové, budeme ho považovat za nové hodnocení. To znamená, že prodejce může požádat o jeho změnu nebo odstranění.
- Pokud kupující své hodnocení odstraní, může přidat nové do 90 dní od nákupu.
- Pokud však kupující své hodnocení změní nebo odstraní a přidá nové, budeme ho považovat za nové hodnocení. Proto každé nové unikátní hodnocení (přidané pro nákupy od stejného prodejce, mezi nimiž uplynuly alespoň 3 dny) započítáváme do procenta doporučení prodejce a průměrného hodnocení – počítáme je ode dne udělení (pokud kupující odstranil hodnocení a dal nové) nebo upravil (pokud kupující hodnocení změnil).