Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůPokud chcete vědět, co si o daném prodejce myslí ostatní kupující --- otevřete si některou z jejich Nabídek. Počet kupujících, kteří doporučují nákup u tohoto prodejce, můžete zkontrolovat ve zobrazení pod uživatelským jménem Prodejce.
Po kliknutí na [doporučuje x%] se otevře sekce O prodejci, kde je o prodejci více informací. Najdete zde počet kladných a záporných Hodnocení za posledních 12 měsíců a také průměrné Hodnocení následujících oblastí, zobrazené na hvězdičkové stupnici:
- Shoda s popisem
- zákazník servis
- cena dopravy
Kliknutím na všechna hodnocení a recenze zobrazíte další podrobnosti.
Mimo jiné můžete zkontrolovat počet odebraných hodnocení a také všech hodnocení a komentářů.
Proč byste měli zkontrolovat Hodnocení prodejce
Když si přečtete komentáře ostatních kupujících, můžete najít Užitečné informace o prodejci, například:
- jestli je snadné jej kontaktovat
- zda jsou produkty, které prodává, kvalitní
- zda prodejce odesílá zásilky rychle
- zda zboží pečlivě balí
Když si i vy něco koupíte, zvažte sdílení vlastních zkušeností. Můžete tak pomoci dalším kupujícím, kteří zvažují koupi v Obchodu daného prodejce . Přečtěte si, jak Ohodnotit prodejce .
Jak počítáme hodnocení
Vypočítáváme průměrné Hodnocení za posledních 12 měsíců a aktualizujeme ho s každým novým Hodnocením. Nezahrnujeme hodnocení, která byla odstraněna:
- námi --- z důvodu porušení Podmínek
- kupujícími --- například pokud byl problém s prodejcem vyřešen
Procento doporučení vypočítáme podle následujícího vzorce:
% doporučení = (počet Doporučujících hodnocení / (počet Doporučujících hodnocení + počet Neoporučujících hodnocení)) x 100
Průměrné Hodnocení a procento doporučení zaokrouhlujeme na desetinu.
Všechna hodnocení jsou ověřena. To znamená, že je dávají zákazníci, kteří:
- mají Allegro účet
- zakoupili zboží od daného prodejce.
Která hodnocení započítáváme do statistik prodejců
Seznam hodnocení obsahuje všechna hodnocení, která kupující přidali danému prodejci za posledních 12 měsíců. Některé z nich však nezapočítáváme do průměrného hodnocení prodeje a procenta doporučení. Vedle těchto hodnocení se zobrazí informace: Hodnocení se nezapočítává do průměru a ikona otazníku. Když najedete kurzorem na otazník, zjistíte, proč dané hodnocení nezapočítáme do statistik.
Může to být ze 4 důvodů.
- Kupující již ohodnotil jiný nákup u tohoto prodejce, provedený v poslední době – do statistik prodejce můžeme zahrnout několik hodnocení od stejného kupujícího za předpokladu, že hodnotili nákupy provedené s odstupem alespoň 3 dnů. Děláme to proto, abychom předešli zneužití této možnosti.
- Hodnocení se vztahuje pouze na předpokládanou dodací lhůtu odhadnutou Allegrem (prodejce odeslal zásilku v době, kterou uvedl), kterou kupující viděl v nabídce – a to je jasně uvedeno v komentáři, který kupující přidal k hodnocení.
- Hodnocení je výsledkem technických potíží nebo akcí provedených Allegrem, bez ohledu na prodejce – a to je jasně uvedeno v komentáři, který kupující přidal k hodnocení.
Hodnocení vyplývá pouze ze zpoždění na straně dopravce a:
- hodnocení je doplněno komentářem, který jasně naznačuje, že vyplývá pouze ze zpožděného doručení a
- objednávka, které se hodnocení týká:
- byla připravena tak, jak prodejce uvedl, ale dopravce si ji nevyzvedl včas nebo
- byla odeslána tak, jak prodejce uvedl, ale dopravce ji nedoručil v uvedené dodací lhůtě.
Do průměrného hodnocení nebo doporučení v procentech nezapočítáváme ani hodnocení, která byla odstraněna – ať už námi nebo kupujícími.
Dodatečné informace
- Hodnocení mohou přidávat pouze registrovaní kupující, kteří nakoupili u prodejce, kterého hodnotí. Neregistrovaní kupující nemohou hodnotit prodejce.
- Kupující nemohou hodnotit nákupy, které zrušili.
- Prodejci nemohou sami odstranit hodnocení kupujících. Mohou však požádat kupující, aby je změnili nebo odstranili. Platí to jak pro hodnocení Nedoporučuji, tak pro hodnocení Doporučuji. Mají na to 90 dní od data nákupu.
- Po 90 dnech od nákupu nás může kupující kontaktovat a požádat o odstranění hodnocení, které udělil prodejci.
- Prodejce může požádat o odstranění nebo změnu daného hodnocení pouze jednou. Pokud však kupující své hodnocení změní nebo odstraní a přidá nové, budeme ho považovat za nové hodnocení. To znamená, že prodejce může požádat o jeho změnu nebo odstranění.
- Pokud kupující své hodnocení odstraní, může přidat nové do 90 dní od nákupu.
- Pokud však kupující své hodnocení změní nebo odstraní a přidá nové, budeme ho považovat za nové hodnocení. Proto každé nové unikátní hodnocení (přidané pro nákupy od stejného prodejce, mezi nimiž uplynuly alespoň 3 dny) započítáváme do procenta doporučení prodejce a průměrného hodnocení – počítáme je ode dne udělení (pokud kupující odstranil hodnocení a dal nové) nebo upravil (pokud kupující hodnocení změnil).