Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Ano, ale pouze pokud jste za objednávku zaplatili a prodejce ji ještě nezpracoval.
Když zrušíte nezaplacenou objednávku, nemůžete u ní zahájit diskuzi.
Jak zahájit diskuzi u zrušené objednávky
- Pokud jste objednávku zaplatili prostřednictvím Allegro Finance, můžete diskuzi zahájit sami. Pro zahájení diskuze klikněte v záložce Historie nákupů pod příslušnou objednávkou na [nahlásit problém s nákupem].
- Pokud jste za objednávku zaplatili jinak než prostřednictvím Allegro Finance (například elektronickým převodem), můžeme diskuzi zahájit za vás. V takovém případě nás kontaktujte.
Kdy můžete zahájit diskuzi u zrušené objednávky
Takovou diskuzi můžete zahájit, pokud jste zrušenou objednávku zaplatili prostřednictvím Allegro Finance a prodejce:
- vám nevrátil peníze,
- vám nevrátil peníze v plné výši,
- vám doručil objednávku (přestože jste ji zrušili) a vy chcete podat reklamaci.