Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůAno, ale pouze pokud jste za objednávku zaplatili a prodejce ji ještě nezpracoval.
Když zrušíte nezaplacenou objednávku, nemůžete u ní zahájit diskuzi.
Jak zahájit diskuzi u zrušené objednávky
- Pokud jste objednávku zaplatili prostřednictvím Allegro Finance, můžete diskuzi zahájit sami. Pro zahájení diskuze klikněte v záložce Historie nákupů pod příslušnou objednávkou na [nahlásit problém s nákupem].
- Pokud jste za objednávku zaplatili jinak než prostřednictvím Allegro Finance (například elektronickým převodem), můžeme diskuzi zahájit za vás. V takovém případě nás kontaktujte.
Kdy můžete zahájit diskuzi u zrušené objednávky
Takovou diskuzi můžete zahájit, pokud jste zrušenou objednávku zaplatili prostřednictvím Allegro Finance a prodejce:
- vám nevrátil peníze,
- vám nevrátil peníze v plné výši,
- vám doručil objednávku (přestože jste ji zrušili) a vy chcete podat reklamaci.