Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůPokud odstoupíte od smlouvy bez udání důvodu nebo pokud byla uznána Vaše reklamace, prodejce by vám měl vrátit peníze za nákup.
A co cena dopravy?
Pokud odstoupíte od smlouvy do 14 dnů od nákupu bez udání důvodu a položku vrátíte ― jako spotřebitel, musíte uhradit cenu dopravy za vrácení nákupu prodejci. Prodejce by vám však měl vrátit náklady na dodání zboží od něj k Vám – a to částku rovnající se ceně nejlevnějšího způsobu doručení v nabídce. Zároveň vám vrátí částku za nákup.
Pokud vás však Prodejce neinformuje, že za dopravu vracených zásilek musíte zaplatit( nebo souhlasí s tím, že dopravu zaplatí on) ,náklady na doručení zboží od Vás k Prodejci bude hradit právě Prodejce.
Doprava při vrácení zboží zdarma
Pokud si položku koupíte v rámci Allegro Smart!, nebudete za dopravu při vracení zboží platit
V případě reklamace ― pokud Prodejce reklamaci uzná, měl by uhradit cenu dopravy vraceného zboží. Pokud odešlete zboží zpět a zaplatíte za dopravu, máte právo požadovat proplacení těchto nákladů
Pokud se s prodejcem nemůžete dohodnout, můžete zahájit Diskuzi.