Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Pokud chcete produkt vrátit, ale nemůžete využít bezplatné vrácení – objednávku můžete poslat zpět pomocí PPL ParcelShop (vrácení na výdejním místě).
Jediné, co musíte udělat, je vybrat objednávku, kterou chcete vrátit, na záložce Historie nákupů, kliknout na [vrátit nákup] a vybrat tuto možnost vrácení.
Vrácení zboží v rámci Česka
Pro vrácení produktů v rámci Česka je potřeba vygenerovat QR kód a s ním vrátit zásilku v nejbližším PPL ParcelShopu.
Vrácení zboží z Česka do Polska
Chcete-li vrátit produkty z Česka do Polska, musíte si vygenerovat štítek pro vrácení, vytisknout jej, nalepit na zásilku a odnést ji do nejbližšího PPL ParcelShopu.
Tuto možnost můžete použít na běžných i firemních účtech. Stav vrácené zásilky můžete zkontrolovat na záložce Historie nákupů.
Vrácení pomocí PPL ParcelShop (vrácení na výdejním místě)
Jak vrátit zásilku s PPL ParcelShop (vrácení na výdejním místě)
- Přejděte na záložku Historie nákupů a u vybrané objednávky klikněte na [rozbalit informace o nákupu].
- Dále klikněte na [vrátit nákup] – budete přesměrováni na formulář pro vrácení.
- Vyberte položky a důvod jejich vrácení a zadejte údaje o bankovním účtu, na který chcete vrátit peníze.
- Vyberte PPL ParcelShop (vrácení na výdejním místě).
- Vyberte způsob platby a zaplaťte za doručení.
- Jakmile zaplatíte, obdržíte:
- štítek, pokud zásilku vracíte do Polska
- kód, pokud zásilku vracíte do ČR.
- Pokud jste obdrželi:
- štítek, nalepte jej na svou zásilku a odneste ji do nejbližšího PPL ParcelShopu
- kód, připravte si zásilku a vraťte ji pomocí kódu v nejbližším PPL ParcelShopu.
Hotovo! Další pokyny k vrácení vám poskytneme v samostatné zprávě.
Jak zabalit zásilku a vrátit ji
- Připravte zásilku s vraceným zbožím.
- Odevzdejte ji v nejbližším PPL ParcelShopu.
Zjistěte více informací o tom, jak připravit zásilku na vrácení.
Maximální rozměry a hmotnost zásilky
Maximální rozměry zásilky jsou 60 x 60 x 120 cm a součet rozměrů všech stran nesmí přesáhnout 360 cm. Zásilka může vážit až 31,5 kg.
Jak zrušit kód nebo štítek pro vrácení pomocí PPL
Od vrácení produktu můžete bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů od objednání a zaplacení. Chcete-li zrušit vrácení, které jste zaplatili, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře. Náš konzultant najde vaši objednávku vrácení produktu a zruší ji. Vystavíme také opravnou fakturu a vrátíme vám peníze.
Co dělat, když dojde k chybě
Pokud došlo k chybě během:
- platby – klikněte na [opakovat platbu]
- generování kódu/štítku – v takovém případě vám vrátíme peníze automaticky.
Jaké produkty nemůžete vrátit prostřednictvím PPL ParcelShop
Podívejte se na seznam produktů, které nemůžete vrátit prostřednictvím PPL ParcelShopu:
- zboží podléhající rychlé zkáze
- živá zvířata a rostliny
- nebezpečné zboží (výbušniny, látky toxické, hořlavé atd.)
- umělecká díla a vzácné předměty (také drahé kameny a vzácné kovy)
- zbraně a munice
- alkohol a tekutiny ve skleněných nádobách, tabákové výrobky
- hasící přístroje
- padělané zboží.
Jak zajistit produkt v zásilce
Vyberte pro produkt, který chcete vrátit, vhodnou výplň. Při přípravě zásilky můžete použít například tyto výplně:
- dřevitá vlna
- bublinková fólie
- sáčky naplněné vzruchem
- polystyrenová drť
- zmačkaný papír
- výplň z polystyrenu
- výplňové pěnové sáčky
- pěnové pláty.
Informace o vrácení zboží v Podmínkách používání portálu Allegro
Podrobné informace o vracení zboží pomocí PPL ParcelShop (vrácení na výdejním místě) naleznete v příloze č. 16 našich obchodních podmínek.