Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůI. Zjistěte, jestli můžete položku vrátit
Abyste mohli položku vrátit, zkontrolujte, zda prodejce u této nabídky umožňuje vrácení zboží (některé položky, jako třeba potraviny, nelze vrátit – více informací) a kdy ji můžete vrátit. Podmínky vrácení zboží najdete na kartě Historie nákupů poté, co kliknete na odkaz s nabídkou.
Na odstoupení od smlouvy máte 14 dní od okamžiku, kdy položku obdržíte. Kupující ale může tuto lhůtu prodloužit nebo zkrátit (v případě produktů s omezeným právem na vrácení).
II. Vyplňte formulář vrácení zboží
- Přejděte na kartu Historie nákupů a klikněte na [informace o nákupu] vedle objednávky, ze které chcete vrátit položky. Dále klikněte na [vrátit].
- Vyberte položky, které chcete vrátit, a ze seznamu vyberte odpovídající důvod. Pro každou položku z objednávky můžete vybrat jiný důvod.
- Vyplňte formulář a uveďte v něm údaje pro vrácení peněz. Dále klikněte na [vracím produkty].
- Na další stránce vyberte způsob doručení zpětné zásilky (prostřednictvím Allegro Smart! nebo vlastní).
III. Stáhněte si kód pro vrácení zásilky nebo štítek pro odeslání
Pokud se rozhodnete vrátit zásilku prostřednictvím Allegro Smart!, můžete si vygenerovat:
- štítek pro vrácení zásilky (pokud vracíte produkty z Česka do Polska)
- kód pro vrácení zásilky (pokud vracíte produkty v rámci Česka).
Pro vrácení více položek z jedné transakce si můžete vygenerovat počet kódů nebo štítků, který odpovídá počtu zásilek, ve kterých byla vaše objednávka odeslána.
Zásilku dobře zabalte a odnestne do najbližšího PPL ParcelShopu, označeného na mapě ikonou domu.
Vrácení zásilky není možné z jiného výdejního místa, například výdejního boxu (PPL ParcelBox, AlzaBox).
Budeme informovat prodejce, že chcete vrátit položku, a poskytneme mu informaci o způsobu doručení, který jste zvolili.
Vygenerovaný kód/štítek najdete také v podrobnostech o vrácené položce na kartě Historie nákupů.
Ze zákona máte na odeslání položky 14 dní od okamžiku odstoupení od smlouvy.
IV. Odešlete zásilku
Bezpečně zpětnou zásilku zabalte a odešlete ji. Můžete využít podací místa DHL nebo PPL. Pokud odesíláte zásilku:
- do Polska – vytiskněte si štítek pro odeslání a připevněte ho na zásilku
- v rámci Česka – stačí, když na výdejním místě sdělíte kód.
Štítek pro odeslání a kód pro vrácení obdržíte ve formuláři vrácení zboží i v e-mailu, který vám přijde po nahlášení vrácení zboží.
- Vlastní doprava
Pokud z nějakého důvodu upřednostňujete vrácení položky jiným způsobem, můžete to udělat. Když budete nahlašovat vrácení zboží v údajích o objednávce, tak po kliknutí na [vracím produkty] vyberte vlastní dopravu, abyste mohli zásilku odeslat sami pomocí jiného způsobu doručení. Odešlete zásilku na zobrazenou adresu a uveďte množství vráceného zboží na zásilce.