Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Každý platební krok je na Allegru označený příslušným stavem. Stav platby u všech nákupů si můžete kdykoli zobrazit v záložce Historie nákupů:
Stavy plateb
- Čeká na vyřízení – toto je počáteční stav každé platby na Allegru. Obvykle se po několika minutách změní (zejména v případě platby kartou, BLIK nebo rychlými platebními metodami). Pokud se stav po provedení platby nezmění, zkontrolujte, jestli byly prostředky z vašeho účtu převedeny. Pokud prostředky z vašeho účtu ještě převedeny nebyly, platbu můžete zrušit a provést ji znovu v záložce Historie nákupů.
Zrušená – vaše platba může být označená tímto stavem v následujících případech:
- nezaplatili jste do 10 dní od výběru způsobu platby (do 5 dní v případě platby kartou)
- Platbu jste zrušili sami. Vrácené peníze budou převedeny na bankovní účet, ze kterého jste zaplatili. Pamatujte, že v tomto případě může prodejce očekávat, že transakci uzavřete. Více informací o odstoupení od smlouvy.
- vaše platba nebyla autorizována bankou
- vaše platba byla zrušena společností PayU S.A. nebo PayPro S.A. nebo Allegro Finance sp. z o.o. z důvodu oprávněných obav o její validitu.
Pokud je vaše platba zrušena, prodejce neobdrží žádné finanční prostředky.
Dokončena – vaše platba byla řádně provedena a odeslána prodejci.
- Zamítnuta – vaše platba byla zamítnuta bankou. Můžete ji zkusit provést znovu v záložce Historie nákupů.
- Odložena – tento stav je vyhrazen pro platbu Allegro Pay Later. Za svůj nákup jste ještě nezaplatili.
Stavy platby na splátky
- Čekající – vaši žádost o úvěr posuzuje finanční partner (to může trvat až 120 hodin). Položky jste ještě nekoupili.
- Zrušena – úvěrová smlouva nebyla uzavřena (vaše žádost o úvěr byla zamítnuta nebo prostředky nebyly uvolněny). Tyto položky jste nekoupili.
- Dokončena – úvěr byl uvolněn. Zakoupili jste zboží a my jsme platbu převedli na účet prodejce.