Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůKaždý platební krok je v Allegro Finance označený příslušným stavem. Stav platby u všech nákupů si můžete kdykoli zobrazit v záložce Historie nákupů:
Stavy plateb v Allegro Finance
- Čeká na vyřízení – toto je počáteční stav každé platby v Allegro Finance. Obvykle se po několika minutách změní (zejména v případě platby kartou, BLIK nebo rychlými platebními metodami). Pokud se stav po provedení platby nezmění, zkontrolujte, jestli byly prostředky z vašeho účtu převedeny. Pokud prostředky z vašeho účtu ještě převedeny nebyly, platbu můžete zrušit a provést ji znovu v záložce Historie nákupů.
Zrušená – vaše platba může být označená tímto stavem v následujících případech:
- nezaplatili jste přes Allegro Finance do 10 dní od výběru způsobu platby (do 5 dní v případě platby kartou)
- Platbu jste zrušili sami. Vrácené peníze budou převedeny na bankovní účet, ze kterého jste zaplatili. Pamatujte, že v tomto případě může prodejce očekávat, že transakci uzavřete. Více informací o odstoupení od smlouvy.
- vaše platba nebyla autorizována bankou
- vaše platba byla zrušena společností PayU S.A. nebo PayPro S.A. z důvodu oprávněných obav o její validitu.
Pokud je vaše platba zrušena, prodejce neobdrží žádné finanční prostředky.
Dokončena – vaše platba byla řádně provedena a odeslána prodejci.
- Zamítnuta – vaše platba byla zamítnuta bankou. Můžete ji zkusit provést znovu v záložce Historie nákupů.
- Odložena – tento stav je vyhrazen pro platbu Allegro Pay Later. Za svůj nákup jste ještě nezaplatili.
Stavy platby na splátky
- Čekající – vaši žádost o úvěr posuzuje finanční partner (to může trvat až 120 hodin). Položky jste ještě nekoupili.
- Zrušena – úvěrová smlouva nebyla uzavřena (vaše žádost o úvěr byla zamítnuta nebo prostředky nebyly uvolněny). Tyto položky jste nekoupili.
- Dokončena – úvěr byl uvolněn. Zakoupili jste zboží a my jsme platbu převedli na účet prodejce.