Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůPokud jste zakoupili příliš mnoho položek, máte dvě možnosti:
- zrušit nákup na kartě Historie nákupů -- podívejte se, jak na to . Dále koupit položky znovu -- tentokrát vybrat správný počet položek.
- informovat prodejce o částečném zrušení objednávky a domluvit se na způsobu platby zbývající části (např. klasickým převodem přímo na účet prodejce). Allegro Finance nepodporuje částečné platby.
Kde jsou kontaktní údaje prodávajícího
- v oznámení zaslaném na vaši e-mailovou adresu po nákupu
- na kartě Historie nákupů na kartě Informace o nákupu
Prodejce můžete kontaktovat také prostřednictvím Zeptat se prodejce -- možnost najdete na stránce s nabídkou.
Co dělat po obdržení objednávky
Pokud jste jako soukromá osoba nakoupili od firmy příliš mnoho věcí, máte 14 dnů ode dne doručení na to, abyste zaslali prohlášení o Odstoupení od smlouvy.
Pokud jste nákup provedli u soukromé osoby, můžete objednávku zrušit pouze v případě, že s tím prodejce souhlasí. Kontaktujte jej a domluvte se na podrobnostech.
Co se stane se zrušenou objednávkou
Pokud svůj nákup zrušíte, nebudou vám účtovány žádné další poplatky. Prodejce nás bude moci požádat o vrácení provize z prodeje za neprodané položky. V takovém případě od nás můžete obdržet e-mail, kde budete požádáni o potvrzení, že transakce neproběhla. Vaše odpověď nám umožní zpracovat žádost prodejce.