Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůNa allegro.cz se nemusíte registrovat, abyste si mohli nakoupit. Musíte však uvést platnou e-mailovou adresu, na kterou vám zašleme potvrzení o nákupu a platbě. Z e-mailu můžete:
- zkontrolovat svou historii nákupů
- zrušit nákup
- vrátit produkt v rámci:
- odstoupení od smlouvy
- reklamace produktu
- ohodnotit produkt – jako host však nemůžete hodnotit transakci
- zahájit diskuzi s prodejcem.
Pokud jste e-mail neobdrželi nebo jste při nákupu uvedli nesprávnou e-mailovou adresu, kontaktujte nás.
Jak zrušit objednávku
Objednávku můžete zrušit, dokud prodejce nepřidá sledovací číslo nebo nezmění stav vaší objednávky.
Pokud prodejce ještě nezačal s přípravou objednávky, můžete ji zrušit do 3 dnů od zadání.
Další informace o podmínkách zrušení objednávky.
Jak zjistím, jestli můžu objednávku zrušit
- Přejděte na e-mail, který jste dostali po nákupu.
- Klikněte na [přejděte do Informace o nákupu].
- Zkontrolujte, zda je možnost [zrušit nákup] zelená – pokud ano, je dostupná.
- Pokud je možnost dostupná, klikněte na ni a vyplňte formulář pro zrušení objednávky.
- Pokud již možnost nevidíte, vraťte nákup.
Jakmile vyplníte formulář pro zrušení objednávky na Allegru, vy i prodejce obdržíte potvrzení e-mailem.
Jak vrátit nákup
- Přejděte na e-mail, který jste obdrželi po nákupu.
- Klikněte na [přejděte na Informace o nákupu].
- Otevře se vaše historie nákupů, přejděte dolů – uvidíte možnost [vrátit nákup].
- Jako neregistrovaný kupující vracíte zboží na vlastní náklady, případně můžete ve formuláři vrácení zboží zvolit možnost placeného vrácení.
Formulář pro vrácení zboží můžete použít, když:
- objednávku již nemůžete zrušit a objednaný produkt již nepotřebujete
- již máte produkt a nesplňuje vaše očekávání
- již máte produkt, ale je vadný a chcete jej reklamovat.
Jakmile vyplníte formulář pro vrácení zboží na Allegru, vy i prodejce obdržíte potvrzení e-mailem.
Pokud chcete ohodnotit produkt, postupujte takto:
- Otevřete e-mail, který jste obdrželi po nákupu.
- V e-mailu klikněte na [přejdete do informací o nákupu]. Budete přesměrováni na allegro.cz, na podrobnosti o vašem nákupu.
- Klikněte na [ohodnotit produkt].
- Do hodnocení produktu můžete přidat hvězdičky, písemnou recenzi, výhody a nevýhody a obrázky produktu.
Jak zahájit diskuzi
Pokud nastane některá z těchto situací:
- produkt vám nebyl doručen
- objednávka není úplná
- problém s produktem
- problém s odstoupením od smlouvy / zrušením nákupu
- platba nebyla vrácena
zahajte diskusi. Zde můžete popsat problém a nahrát všechny potřebné dokumenty, potvrzení a fotografie. Tímto způsobem můžete komunikovat s prodejcem a problém snadno vyřešit.
Jak otevřít diskusi s prodejcem
Pokud jste nakoupili bez registrace – jako host, můžete ke každému nákupu otevřít diskuzi z e-mailu po nákupu.
- Otevřete e-mail, který jste obdrželi po nákupu.
- V e-mailu klikněte na [přejdete do Informací o nákupu]. Budete přesměrováni na allegro.cz, na podrobnosti o vašem nákupu.
- Kliknutím na [nahlásit problémy s nákupem] otevřete diskuzi – tato možnost bude dostupná již 1 hodinu po nákupu. Podívejte se na časové rámce diskuzí.
Pokaždé, když otevřete diskusi, obdržíte potvrzení e-mailem.
Z tohoto e-mailu máte vždy přístup k diskusi. Stačí kliknout na [přejít k diskuzi]. Můžete k tomu využít i ponákupní email, stačí kliknout na [přejděte do Informací o nákupu] a jakmile uvidíte svou objednávku, dole na stránce je možnost vstoupit do diskuze.
V rámci diskuze můžete podat i reklamaci, například že zboží neodpovídá smlouvě. Uděláte to ze stejného e-mailu po nákupu otevřením diskuse z informací o nákupu.
Pokud chcete podat reklamaci v diskuzi, vyberte důvod: Problém s produktem a jeden z jeho čtyř dílčích důvodů. Nakonec uveďte jednu z možností, které od prodejce očekáváte:
- oprava
- výměna
- vrácení peněz
- částečné vrácení peněz.
Pokud se vám nepodaří vyřešit problém v diskuzi, požádejte o odškodnění v rámci Allegro Protect. Můžete to udělat z odkazu v diskuzi nebo detailu objednávky.
Pokud byl nákup, pro který žádáte o Allegro Protect, proveden bez registrace, budete po kliknutí na odkaz pro zadání požadavku přesměrováni na proces registrace. Po registraci zde budete moci podat žádost o Allegro Protect. Další informace o tom, jak podat žádost Allegro Protect.