Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Níže najdete návod, jak krok za krokem vrátit produkty zakoupené v rámci Allegro Smart!
1. Zkontrolujte, jestli můžete svůj nákup vrátit
U některých produktů může prodejce odmítnout vrácení zboží. Proto se před vyplněním formuláře pro vrácení zboží ujistěte, že můžete produkt, který jste si zakoupili, skutečně vrátit. Přejděte na záložku Historie nákupů a otevřete nabídku s daným produktem. V sekci na pravé straně si můžete ověřit, zda je vrácení možné a jak dlouho máte na odstoupení od smlouvy. Obvykle je to 14 dní, ale prodejci mohou tuto lhůtu prodloužit.
2. Vyplňte formulář pro vrácení zboží
- Otevřete záložku Historie nákupů a klikněte na [informace o nákupu] u objednávky, ze které chcete produkt vrátit.
- Dále klikněte na [vrátit nákup].
- Vyberte produkty, které chcete vrátit, spolu s důvodem vrácení (může se lišit u každého produktu v objednávce).
- Pokud jste objednávku zadali s platbou na dobírku – uveďte údaje pro vrácení peněz.
- Klikněte na [vrátit produkt].
- Vyberte, jakým způsobem chcete odeslat vracenou zásilku. Poté klikněte na [odeslat zásilku].
Zkontrolujte způsob vrácení v Allegro Smart!
Zásilku nemůžete vždy vrátit stejným způsobem, jakým jste ji dostali. Přejděte na seznam způsobů doručení a podívejte se do tabulky, ve které najdete, jak odeslat vracenou zásilku – v závislosti na původním způsobu doručení.
Pro vrácení zdarma můžete vygenerovat maximálně 10 kódů/štítků, a to i v případě, že vám prodejce poslal více zásilek. Pokud potřebujete vygenerovat více než 10 kódů/štítků, napište nám – klikněte na [kontaktujte nás] pod tímto článkem.
Kódy a štítky jsou platné 14 dní od data vygenerování. Najdete je na záložce Historie nákupů v podrobnostech o vrácení.
4. Odešlete zásilku
Dle zákona máte po odstoupení od smlouvy 14 dní na odeslání vracené zásilky. Ujistěte se, že jste produkt pečlivě zabalili a odeslali uvedeným způsobem dopravy.
Dodatečné informace
- Pokud chcete produkt vrátit jiným způsobem než dostupným způsobem vrácení zdarma – použijte možnosti placeného vrácení nebo zásilku odešlete na vlastní náklady.