Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůPodívejte se na dnešní změny pro kupující
- Natrvalo jsme snížili minimální hodnotu objednávky pro Smart! nákupy na allegro.cz
- Je dostupná nová, pohodlná možnost placeného vrácení
- Upřesnili jsme, v jakých situacích můžeme odstranit recenze produktů
- Zaktualizovali jsme zásady ochrany soukromí společnosti Allegro
- Doplnili jsme informace o automatizaci zpracování stížností na doručovací službu
Natrvalo jsme snížili minimální hodnotu objednávky pro Smart! nákupy na allegro.cz
Dříve jste v rámci akce mohli na allegro.cz využívat zdarma Allegro Smart! doručení do výdejních boxů a na odběrná místa, pokud jste nakoupili alespoň za 299 Kč. Oznámili jsme, že akce potrvá do 31. října 2023. Po tomto datu měla být minimální hodnota objednávky pro tuto možnost doručení 499 Kč.
Co jsme změnili
Minimální hodnota objednávky pro doručení zdarma v rámci Allegro Smart! do výdejních boxů a na odběrná místa bude natrvalo 299 Kč.
Co to pro vás znamená
Na allegro.cz využijete bezplatné doručení a vrácení v rámci Allegro Smart! pokud: máte aktivní Allegro Smart! služby na svých účtech
- nakupujete od jednoho prodejce minimálně za:
- 299 Kč – pro zásilky do výdejních boxů a na výdejní místa
- 499 Kč – pro zásilky doručované kurýrem.
- náklady na doručení od jednoho prodejce nepřesahují 1000 Kč.
Více informací o Allegro Smart!
Je dostupná nová, pohodlná možnost placeného vrácení
Jak to fungovalo doposud
Pokud jste nemohli nebo nechtěli svůj nákup vrátit zdarma – například v rámci Allegro Smart! – museli jste si najít dopravce a vrátit produkt sami na vlastní náklady.
Co se změnilo
Od 14. srpna 2023 jsme zpřístupnili možnost placeného vrácení zboží na allegro.cz: PPL ParcelShop (vrácení na výdejním místě). Jediné, co musíte udělat, je vybrat objednávku, kterou chcete vrátit, na záložce Historie nákupů, kliknout na [vrátit nákup] a vybrat tuto možnost vrácení.
Vrácení zboží z Česka do Polska
Chcete-li vrátit produkty z Česka do Polska, musíte si vygenerovat štítek pro vrácení, vytisknout jej, nalepit na balík a odnést balík do nejbližšího PPL ParcelShopu.
Vrácení zboží v rámci Česka
Pro vrácení produktů v rámci Česka je potřeba vygenerovat QR kód a s ním vrátit zásilku v nejbližším PPL ParcelShopu.
Podívejte se na cenu doručení:
- z Česka do Polska: 149 Kč
- v rámci Česka: 79 Kč.
Kdy se vracení zboží s PPL ParcelShop může hodit
Můžete ho použít v těchto případech:
- nemáte Allegro Smart! členství, takže nákup nemůžete vrátit zdarma v rámci této služby
- máte Allegro Smart! členství, ale z této objednávky jste již zdarma vrátili produkt a nyní chcete vrátit jiný produkt.
Co zůstalo stejné
Vracení zásilek v rámci Allegro Smart! je a zůstane zdarma!
Kontaktujte nás, pokud potřebujete další informace o vrácení nákupu.
Odůvodnění: zlepšování provozu webových stránek a služeb pro Uživatele a změny v rozsahu poskytovaných služeb (článek 14.1 Podmínek používání portálu Allegro, písmeno d a j).
Upřesnili jsme, v jakých situacích můžeme odstranit recenze produktů
Recenze produktů jsou komentáře, které kupující dodávají ke konkrétním produktům. Týkají se pouze produktu, nikoli prodejce nebo průběhu transakce. Pomáhají vám zjistit, zda se produkty, o které máte zájem, vyplatí koupit.
Co se změnilo
Upřesnili jsme, v jakých situacích můžeme recenze produktů odstranit. Můžeme to udělat, pokud:
- se recenze netýká produktu, ale transakce a jejího průběhu – například doručení, zákaznického servisu, toho, že se nejedná o originální produkt atd.
- účet, ze kterého byla recenze dodána, byl pozastaven
- máme podezření, že recenzi přidal robot, nikoli člověk
- máme podezření, že recenze byla přidána pouze za účelem podhodnocení nebo nadhodnocení produktu.
Kde můžete zkontrolovat recenze produktu a jak je přidáte.
Odůvodnění: předcházení podvodům (článek 14.1 Podmínek používání portálu Allegro, písmeno g).
Zaktualizovali jsme zásady ochrany soukromí společnosti Allegro
Zkontrolujte, jaké informace jsme doplnili.
- Pokud si zaregistrujete účet nebo se přihlásíte přes Facebook (prostřednictvím ověřovací služby poskytované společností Meta Platforms Ireland Limited) – vaše data jsou spravována společně společností Meta a námi.
- Používáme nástroj Google reCaptcha. Zároveň jsme odstranili informace o nástroji hCaptcha od společnosti Intuition Machines Inc., který již nepoužíváme.
- Zaktualizovali jsme také informace o subjektech, se kterými spolupracujeme a které mohou v souvislosti s tím zpracovávat vaše osobní údaje mimo Evropský hospodářský prostor.
- Můžete udělit nebo odvolat souhlas se zasíláním e-mailových průzkumů spokojenosti s nákupy od poskytovatelů třetích stran, jako je Heureka.
Odůvodnění: změny v rozsahu poskytovaných služeb a redakční změny (článek 14.1 Podmínek používání portálu Allegro, písmeno j a k).
Doplnili jsme informace o automatizaci zpracování stížností na doručovací službu
Co se změnilo
Do Podmínek používání jsme přidali informaci, že při zpracování stížností týkajících se doručovacích služeb používáme automatizaci.
K čemu používáme automatizaci
S pomocí automatizace:
- zjišťujeme, zda byla daná reklamace uplatněna ve lhůtě stanovené zákonem nebo předpisy dopravce
- kontrolujeme, zda reklamace nemá formální vady, a pokud ano – zašleme výzvu k doplnění
- reklamaci předáváme přepravci
- poskytneme vám rozhodnutí dopravce.
Odůvodnění: zlepšování provozu webových stránek a služeb pro Uživatele (článek 14.1 Podmínek používání portálu Allegro, písmeno d).
Podívejte se na změny v Podmínkách Allegro
Zpřístupňujeme je v souborech PDF. Přidané pasáže jsme zvýraznili modře a zrušené pasáže jsme přeškrtli:
- 14. srpna 2023 – změny v Podmínkách Allegro
- 14. srpna 2023 – změny v Podmínkách Služby „Allegro Smart!“
Výše uvedené soubory jsme umístili na datovém nosiči. Tím zaručíme, že zůstanou v nezměněné podobě po dobu 10 let. Soubory si můžete prohlédnout na stránce poskytovatele této služby (stránka je k dispozici v angličtině).