Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Od 3. července společnost DHL doručuje a přijímá zásilky a aktualizuje jejich stavy se zpožděním. Dopravce pracuje na řešení. Jakmile bude výpadek vyřešen – zaktualizujeme informace na této stránce.
Co to pro vás znamená
Pokud čekáte na doručení zásilky od DHL:
- kurýrem – pracovníci DHL se snaží doručovat zásilky i přes technické potíže. Mohou dorazit později, než ukazoval předpokládaný čas doručení, který jsme zobrazovali v nabídce v okamžiku nákupu.
- na výdejní místo nebo do výdejního boxu – dopravce prodlouží dobu pro vyzvednutí zásilky o minimálně 24 hodin a ihned po odstranění výpadku vám zpřístupní kód pro vyzvednutí zásilky.
Pokud z důvodu zpoždění chcete zásilku vrátit, můžete. V případě:
- objednávek Allegro Smart! – je můžete vrátit bezplatně.
- objednávek mimo Allegro Smart! – zásilku vrátíte na své náklady. Můžete však podat reklamaci na zpoždění přímo na stránkách DHL.