Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůHlavní požadavky
Odkazy v reklamě
- Banner může propagovat skupinu produktů, kategorii nebo celý váš sortiment. Nemůže propagovat jeden jediný produkt.
- Odkaz musí uživatele přesměrovat na seznam nabídek nebo na stránku vašeho obchodu na portálu Allegro. Nemůže odkazovat na stránku s nabídkou.
Hlavní text a doplňující text
- Obsah reklamy nesmí obsahovat informace o snížení cen nebo naznačovat exkluzivitu nabídky – např. pouze zde, akce, výprodej, exkluzivní nabídka atd.
- Nelze uvádět informace o slevě v procentech, např. −25 %.
- Pokud ve své reklamě uvádíte ceny, držte se formátu od 99,99 CZK. Neuvádějte pouze jednu cenu – 99,99 CZK. Pokud uvedete konkrétní cenu, požádáme vás o provedení změn.
- Obsah reklamy nesmí být psaný pouze velkými písmeny.
- Obsah reklamy nesmí odkazovat na adresy webů.
Obrázek
- Obrázek by měl být čitelný – nezapomeňte na požadované okraje.
- Nesmí obsahovat: text, logo, dodatečná tlačítka, např. Koupit teď.
- Umístěte klíčové grafické prvky do bezpečné oblasti – podbarvili jsme ji oranžově.
Nejčastější chyby při vytváření flexibilního banneru
- Přidání textu do obrázku – i když se k němu velmi dobře hodí.
- Umístění klíčových grafických prvků mimo bezpečnou oblast.
- Nesprávný formát textu – např. hlavní texty napsané pouze velkými písmeny nebo nevhodné zarovnání textu.
- Chyby v textu – např. překlepy.
- Uvedení informace o slevě v procentech (např. −20 %).
- Uvedení vašich kontaktních údajů mimo portál Allegro.
- Použití loga portálu Allegro. Slovo Allegro můžete zahrnout pouze do obsahu, např.: k dostání na portálu Allegro.
- Použití odznaků a kampaní Allegro – např. Allegro Smart! nebo AlleDiscount.
- Uvedení prvků, které napodobují tlačítka a vyzývají k akci, např. koupit teď.
- Odkazování na obchody a weby mimo portál Allegro.
Rozložení flexibilního banneru – příklady
- Připravte obrázek tak, aby v oblasti „a“ nebyly vysoce kontrastní prvky nebo vzory – tato oblast obrázku může být na některých zařízeních oříznuta.
- Připravte obrázek tak, aby oblast „c“ nebyla prázdná.
Prvky flexibilního banneru – příklady
- fotografie osoby / skupiny lidí / hrdiny
- fotografie ilustrující životní styl
- fotografie skupiny produktů
Kvůli čemu můžeme odmítnout váš flexibilní banner – příklady
- obrázky, které vypadají jako kresby
- obrázky nebo fotografie s nepřirozenými efekty
- silně retušované fotografie
- černobílé fotografie nebo obrázky
- fotografie legračních zvířat
- fotografie nebo obrázky s textem – i když se velmi dobře hodí k obrázku
- v oblasti „a“ jsou vysoce kontrastní prvky – ty mohou na některých zařízeních ovlivnit čitelnost textu reklamy
- neuzpůsobený formát fotografie
- nepřirozené koláže předmětů a pozadí.