Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůKartou lze zaplatit za většinu nákupů na portálu Allegro. Můžete to udělat třemi způsoby – v závislosti na tom, zda máte v nastavení uloženou platební kartu (nebo více karet).
Jak zaplatit kartou, pokud nemáte na účtu uloženou žádnou kartu
- Ve formuláři Doručení a platba vyberte platební karta.
Zadejte údaje o kartě: číslo, datum ukončení platnosti a kód CVV2/CVC2. Dále:
- pokud tuto kartu chcete použít jen jednorázově, klikněte na [použít pouze jednou]
- pokud chcete údaje o kartě uložit, klikněte na [použít a uložit na později].
Klikněte na [koupit a zaplatit].
Jak zaplatit kartou, pokud máte na účtu uloženou kartu
Vše, co musíte udělat, je kliknout ve formuláři Doručení a platba na možnost platební karta. Poté klikněte na [koupit a zaplatit].
Pokud chcete přidat další kartu, klikněte na [možnosti]. Zde se dozvíte, jak na to.
Jak zaplatit kartou, pokud máte na účtu uloženo více karet
- Ve formuláři Doručení a platba vyberte platební karta.
- Vyberte jednu z uložených karet nebo přidejte novou (zde se dozvíte, jak na to).
- Klikněte na [koupit a zaplatit].
Proč byste měli zvážit uložení údajů o platební kartě
Pokud si údaje o platební kartě uložíte, nebudete je muset při dalším nákupu zadávat znovu. Budete taky moci použít rychlý nákup – na stránce s nabídkou uvidíte možnost koupit a zaplatit.
Proč byla platba zamítnuta
Platba může být zamítnuta, protože chybí autorizace banky nebo se vyskytly další problémy s autorizací 3D Secure. Pokud na záložce Historie nákupů v objednávce vidíte svou objednávku a informaci o neprovedené platbě a z účtu vám nebyla stržena platba, zkuste zaplatit znovu. Pokud bude platba znovu zamítnuta, kontaktujte nás.
Co když se platba zobrazuje jako neprovedená, ale z účtu mi byly stržený peníze
Zkontaktujte svou banku. Banka obvykle blokuje peníze na platbu na vašem účtu, ale oblokuje je během několika pracovních dní.
Co když se vyskytly jiné problémy s platbou kartou
- Nevidíte objednávku na záložce Historie nákupů.
- Nemůžete použít uloženou platební kartu.
- Tlačítko [použít] při dokončení objednávky nefunguje.
- Nemůžete se připojit na stránku banky, abyste provedli ověření 3D Secure.
Co můžete dělat
- Vymažte mezipaměť (cache) a cookies.
- Ověřte, jestli máte stejné problémy i na jiných zařízeních a jiných prohlížečích.
- Odstraňte všechny karty, které máte uložené na stránce Allegro.
Pokud tento postup situaci nevyřeší, pošlete nám prvních 6 a poslední 4 čísla vaší karty společně se snímky obrazovky, na kterých bude váš pokud o platbu.