Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůVýběr způsobu doručení a platby je jednou z fází nákupu. Všechny tyto detaily můžete pohodlně vyplnit na stránce, na kterou vás přesměrujeme přímo z košíku poté, co kliknete na [kupuji a platím].
Zde můžete uvést:
- podrobnosti o příjemci (dodací adresu)
- způsob doručení a platby
- způsob platby Allegro Finance – pokud se rozhodnete zaplatit předem.
Poté, co kliknete na [kupuji a platím], přesměrujeme vás na stránku, kde si můžete vybrat způsoby doručení a platby. Pak si vyberte způsob doručení a platby.
Pokud nakupujete pomocí košíku, zaškrtněte nejprve položky, které chcete koupit, a poté klikněte na [doručení a platba]. Pak si vyberte způsob doručení a platby.
- Pokud vyberete doručení kurýrem – nevybíráte si konkrétní přepravní společnost, ale rychlost a cenu doručení. Jméno přepravní společnosti uvidíte, jakmile zaplatíte za nákup. Také dostanete sledovací číslo k zásilce.
- Pokud vyberete doručení na výdejní místo nebo do výdejního boxu, můžete si na mapě vybrat konkrétní výdejní místo nebo box a hned uvidíte, jaký dopravce ho obsluhuje:
Zkontrolujte, že informace, které jste uvedli, jsou správné, a klikněte na [koupit a zaplatit]. Pokud jste si vybrali platbu předem, dokončete platbu vybraným způsobem.
Prodejce dostane potvrzení obsahující všechny podrobnosti týkající se vašeho nákupu. Kopii tohoto potvrzení pošleme i vám.
Co dělat, pokud platba neproběhla úspěšně
Pokud platba neproběhne, počkejte několik minut a zkusit znovu to znovu na kartě Historie nákupů .
- Otevřete kartu Historie nákupů
- Najděte objednávku a klikněte na [Opakovat platbu].
Jak poskytnout prodejci doplňující informace o objednávce
Během nákupu můžete prodejci napsat zprávu a poskytnout mu doplňující informace (např. barvu nebo velikost položky).
Můžete to udělat ve formuláři Doručení a platba.
Pokud chcete prodejce kontaktovat po uskutečnění nákupu, můžete si dohledat jeho kontaktní informace:
- v e-mailovém upozornění, které obdržíte po odeslání objednávky
- když kliknete na možnost [informace o nákupu] na kartě Historie nákupů.
Kde lze zkontrolovat informace o objednávce
Informace o objednávce můžete zkontrolovat na kartě Historie nákupů nebo v e-mailovém upozornění.
Jak získat fakturu
V popisu nabídky zkontrolujte, zda prodejce vystavuje faktury. Pokud ano, zaškrtněte políčko [Chci obdržet fakturu] a uveďte příslušné informace ve formuláři Doručení a platba.