Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Chcete zrušit nákup nebo vrátit zakoupený produkt? Prodejce vám vrátí peníze za produkty, za které jste zaplatili, pokud:
- zrušíte zaplacený nákup
- vrátíte produkt a prodejce jeho vrácení přijme.
Prodejce vám vrátí částku za vrácené produkty a nejlevnější způsob doručení v rámci nabídky, ve které jste produkt zakoupili.
Kdy vám prodejce vrátí peníze
Prodejce má stanovené lhůty pro vrácení peněz:
Zrušení zaplaceného nákupu – pokud si objednáte nákup, zaplatíte za něj a poté ho zrušíte, má prodejce na vrácení peněz 48 hodin.
Vrácení produktu – pokud odstoupíte od nákupu a pošlete produkt zpět prodejci, lhůta, kterou má prodejce na vrácení peněz, závisí na:
- odstoupení od smlouvy – podle Podmínek vrácení zboží na Allegru by měl prodejce vrátit platbu ihned po obdržení a kontrole položky – nejpozději do 7 dnů poté, co se stav vrácené zásilky změní na Doručeno, a nejpozději do 14 dnů poté, co jste odeslali vyplněný formulář vrácení zboží (nebo jiné jednoznačné odstoupení)
- reklamace – prodejce má od 2 do 14 kalendářních dnů na vrácení peněz od okamžiku, kdy obdrží vrácenou zásilku.
Kolik vám prodejce vrátí
Prodejce vám vrátí peníze za vrácené produkty a za nejlevnější způsob doručení. Nemusíte však dostat celou částku, kterou jste za nákup zaplatili.
V některých případech může prodejce snížit částku pro vrácení peněz – například pokud byl produkt poškozen při přepravě nebo má jasné známky použití. Pokud vám prodejce vrátí peníze pouze částečně, najdete pro to v e-mailu zdůvodnění.
Prodejce není povinen vám vrátit všechny dodatečné náklady. Například, pokud si vyberete jiný způsob doručení než ten nejlevnější nabízený prodejcem, vrátí vám náklady na nejlevnější způsob doručení.
Jak se o vrácení peněz dozvíte
Až prodejce vrácení peněz zadá, dáme vám vědět e-mailem. V tomto e-mailu najdete informace o nákupu, kterého se vrácení týká, dále částku a způsob vrácení peněz.
Informace o vrácení peněz najdete v podrobnostech o vašem nákupu.
Co můžete dělat, když vrácení peněz od prodejce nevidíte
Pokud vrátíte nákup, ale prodejce vám peníze nevrátí ve stanovené lhůtě:
- zkontrolujte, jestli jste od něj dostali e-mail týkající se vrácení peněz
- zkontrolujte stav vrácení peněz v údajích o objednávce
- zkontrolujte, jestli jste dostali e-mail od platebního operátora
- na svém bankovním účtu hledejte převod, který má v názvu Vrácení peněz za platbu nebo začíná na Allegro.
Pokud v detailech vašeho nákupu vidíte informace o vrácení zboží, zkontrolujte, kdy máte podle vybraného způsobu platby obdržet peníze. Vrácené peníze jsou vždy vráceny na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena. Níže si můžete přečíst, jak vrácení peněz funguje u jednotlivých způsobů platby.
Jak funguje vrácení peněz v závislosti na způsobu platby
Debetní karta
Peníze vám budou vráceny na váš bankovní účet. U většiny bank uvidíte podrobnosti o vrácení peněz ve výpisu z účtu nebo v historii účtu vedle data platby za nákup. Pokud jste za objednávku zaplatili pomocí:
- Mastercard – peníze vám budou vráceny do 3 pracovních dnů
- Visa – peníze vám budou vráceny do 3 pracovních dnů.
Kreditní karta
Peníze vám budou vráceny na tuto kreditní kartu. V případě:
- Mastercard – peníze vám budou vráceny do 3 pracovních dnů
- Visa – peníze vám budou vráceny do 3 pracovních dnů.
U většiny bank uvidíte podrobnosti o vrácení peněz ve výpisu z účtu nebo v historii účtu vedle data platby za nákup. V některých případech se tyto informace nemusí zobrazit ihned po vrácení peněz. Je možné, že se zobrazí až v dalším fakturačním období.
Vrácení peněz a blokace karty
Pokud byla vaše karta zablokovaná, omezená nebo deaktivovaná, peníze budou vráceny na technický účet banky. Pokud chcete peníze obdržet, kontaktujte svou banku.
Bankovní převod
Vrácení peněz obdržíte na bankovní účet, ze kterého jste za nákup zaplatili. Peníze vám budou vráceny do 3 pracovních dnů. U většiny bank uvidíte podrobnosti o vrácení peněz v historii vašeho účtu vedle data provedení platby za nákup.
Dárkový poukaz
Pokud vrátíte zboží, za které jste zaplatili dárkovým poukazem, navýšíme hodnotu poukazu o vrácenou částku. Přiřadíme ji k účtu Allegro použitému k nákupu. Podmínky používání a datum vypršení platnosti poukazu se nezmění. Pokud vám prodejce vrátí peníze po vypršení platnosti dárkového poukazu, můžete ho použít do 14 dnů od vrácení peněz. Dárkový poukaz najdete v záložce Kupóny a během dokončování transakce v sekci Slevy.
Co když vám prodejce peníze nevrací
Pokud jste neobdrželi vrácení peněz ani žádné zprávy od prodejce nebo provozovatele platebního systému, zahajte diskuzi. Prodejce má na odpověď 24 hodin. Pokud se domluva nedaří, klikněte na [Požádat Allegro o pomoc] – připojíme se k diskuzi. Zjistěte, jak to funguje a jak zahájit diskuzi.
Pokud diskuze neskončila uspokojivým řešením, můžete získat plné vrácení peněz v rámci Allegro bezpečného nákupu.