Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Ne každý nákup je úspěšný. Pokud nákup nesplňuje Vaše očekávání a chcete ho vrátit, čtěte dál a zjistěte více informací o vrácení zboží. Níže se dozvíte:
- Kdy můžu vrátit zásilku?
- Jaké zboží nemůžu odeslat ve standardní zásilce?
- Jak informovat prodávajícího o odstoupení od smlouvy?
- Jak připravit zásilku na vrácení?
Kdy můžu vrátit zásilku?
Od smlouvy můžete odstoupit:
- Do 14 dnů ode dne přijetí zboží. Lhůtu počítáme ode dne následujícího po dni přijetí.
- Pokud to prodávající umožňuje – to můžete zkontrolovat v části Vrácení zboží na stránce s nabídkou.
Prodávající může odmítnout přijetí vrácení zboží, pokud jste uskutečnili firemní nákup nebo jste něco koupili od soukromé osoby. Takový nákup se nazývá nákup pro firemní nebo podnikatelské účely. V takovém případě bude konečné rozhodnutí o přijetí vrácení zboží záviset na informacích poskytnutých v nabídce a na dobré vůli prodávajícího.
Některé produkty nejdou vzhledem ke své povaze vrátit ze zákona. Jde například o produkty osobní péče nebo potraviny podléhající zkáze. Podívejte se na úplný seznam těchto produktů. V takovém případě musíte kontaktovat prodávajícího a zeptat se ho, jestli vrácení přijme.
Jaké zboží nemůžu odeslat ve standardní zásilce?
Existuje skupina produktů – tzv. produkty ADR – které mohou být nebezpečné pro lidi a životní prostředí. Může se jednat o hořlavé, toxické nebo výbušné látky (např. petardy, světlice, plyn do zapalovačů, podpalovače nebo denaturovaný líh). Z tohoto důvodu nelze takové produkty odesílat ve standardní zásilce – jejich dopravu reguluje zákon a obchodní podmínky dopravců. Více informací.
Jak informovat prodávajícího o odstoupení od smlouvy?
Pokud byly splněny všechny podmínky a zboží můžete vrátit, měli byste o tom prodávajícího nejprve informovat. Můžete to udělat několika způsoby, například e-mailem. Pohodlnější způsob ovšem představuje použití našeho formuláře Vrácení zboží, který je k tomuto účelu přímo určený. Podívejte se, jak to udělat.
Jak připravit zásilku na vrácení?
Jako odesílatel zodpovídáte za řádné zabezpečení zásilky pro přepravu. Pokud tedy prodávající obdrží poškozené zboží, může Vám vrátit méně peněz přiměřeně míře poškození zboží. Proto byste měli dbát na řádné zabezpečení zásilky. Více informací.