Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zatímco je váš účet zablokován, jediné funkce Allegro, ke kterým máte přístup, jsou ty, které vám umožní dokončit nákupy a s nákupy spojené akce před zablokováním účtu, kontaktovat své dodavatele a vyrovnat s námi své účty.
K jakým nástrojům máte přístup s pozastaveným účtem
- Moje Allegro --- správa ukončených objednávek
- historie účet a vypořádání účtů na záložce Vyúčtování se společností Allegro
- vrácení provize z prodeje
- provádění a vybírání plateb prostřednictvím Allegro Finance
- údaje o kupujících a prodávajících
- Kontaktní stránka Allegro
- Podpora po nákupu na kartě Diskuze s kupujícími .
S pozastaveným účet nemůžete
- nakupovat
- nabízet produkty k prodeji
- hodnotit prodejce
- kontaktovat ostatní uživatele prostřednictvím formuláře
Ve zvláštních případech -- týkajících se Bezpečnost -- můžeme také pozastavit výběr vašich finanční prostředků z Allegro Finance.
Pozastavení prodeje
Můžeme také pozastavit váš Prodej. V takovém případě:
- nebudeme odstraňovat vaše probíhající Nabídky
- vaše Nabídky nebudeme znovu vystavovat -- můžete to udělat ručně, pouze když je pozastavení zrušeno
- vaše Nabídky, které jsou na webu nabízeny jako do vyčerpání položek, a za které bychom vám měli účtovat poplatek za vystavení na dalších 30 dní, budou ukončeny
- nebudete moci vystavit nové Nabídky
Stále můžete nakupovat, ale nebudete moci kontaktovat prodejce prostřednictvím formuláře Zeptat se. Pokud používáte Manažer prodeje, během pozastavení prodejů nebudeme vaše Nabídky automaticky přeřazovat -- po jeho zrušení je budete muset přeřadit ručně.
V případě závažného porušení pravidel pozastavujeme možnost přihlášení se k vašemu účtu.
Po pozastavení účtu se nemůžete bez našeho svolení znovu zaregistrovat. Chcete-li znát další podrobnosti o důvodech, které vedly ke zablokování účtu, odpovězte na náš e-mail, kde vás o tom budeme informovat. Ukončení smlouvy s námi vás neopravňuje k vytvoření nového účet, pokud nejprve nedojde k vyřešení problémů s pozastavení stávajícího účtu.