Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůKošík vám umožňuje shromáždit produkty různých nabídek a prodejců. Tímto způsobem můžete zaplatit za všechny najednou – a my převedeme příslušné částky prodejcům.
Kromě nabídek s produkty košík obsahuje také:
- informace o odhadované ceně dopravy nebo dopravě zdarma s Allegro Smart!
- informace o slevových kupónech od prodejce – pokud je prodejce nabízí a pokud produkty v košíku splňují požadavky
- tlačítko [přidat více produktů] — umožňuje vložit do košíku více produktů od daného prodejce
- souhrn za celý košík — celková hodnota nákupů a odhadované náklady na doručení.
Jak nakupovat prostřednictvím košíku
1. Přidejte produkty do košíku
Klikněte na tlačítko [přidat do košíku].
2. Začněte s nákupem
V košíku vyberte všechny produkty, které si chcete koupit. Klikněte na [doručení a platba] nebo [k pokladně], pokud používáte aplikaci Allegro. Přesměrujeme vás na formulář Doručení a platba.
Pokud produkt v košíku není nový, zobrazí se informace o jeho stavu. Pokud kliknete na [další], potvrdíte tím, že znáte stav produktu. Poté vás přesměrujeme na formulář Doručení a platba.
3. Vyberte způsob doručení a způsob platby
Produkty od různých prodejců rozdělíme do skupin. U každého prodejce musíte:
- vybrat způsob doručení
- přidat poznámku k nákupu – v případě potřeby
- zvolit doplňkové služby (například dárkové balení).
Pro všechny produkty dohromady:
- poskytněte Údaje o příjemci zásilky — mohou být jiné než v nastavení účtu
- uveďte, zda chcete fakturu — pokud prodejce tuto možnost povolil (pro nákupy na firmu využívejte business.allegro.cz)
- vyberte způsob platby.
Ve formuláři Doručení a platba také můžete využít slevy, v případě že máte kupón nebo dárkový poukaz.
4. Nákup vybraných produktů
Zkontrolujte, zda je vše v pořádku. Pokud ne, opravte zadané informace. Pokud ano, klikněte na [koupit a zaplatit].
5. Zaplaťte za nákup
Za produkty v košíku zaplatíte jednou platbou. Plaťte podle zvoleného způsobu. Pokud u některého ze zakoupených produktů zvolíte platbu na dobírku, zaplatíte pouze za produkty s platbou předem.
Často kladené otázky
Nabídky přidané do košíku jsou viditelné, dokud nevyprší jejich platnost nebo dokud neprovedete nákup. Pokud přidáte produkt do košíku a nevrátíte se do něj do 30 dnů, tento produkt z něj odstraníme. Pokud máte v košíku produkt z nabídky, jejíž platnost vypršela, odstraníme jej z košíku a zobrazíme o tom poznámku.
Jakmile kliknete na [koupit a zaplatit], zakoupené produkty budou odstraněny z košíku a vy přejdete k platbě za tyto produkty. Pokud platbu přerušíte, tyto produkty již nebudou v košíku viditelné. Najdete je na záložce Historie nákupů, kde můžete platbu dokončit.
Někdy nebudete moci koupit některé produkty v košíku. To se může stát, pokud:
- všechny produkty v dané nabídce byly vyprodány
- nabídka skončila dříve, než jste se pro nákup rozhodli
- nabídka byla ze stránky odstraněna
- zkoušíte koupit něco z vlastní nabídky
- prodejce omezil vaši možnost nakupovat produkty v jeho nabídkách
- máte Junior účet a pokoušíte se koupit produkt z omezené kategorie.
Do platby nezapočítáme produkty, které jste si nemohli koupit.