Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Košík vám umožňuje shromáždit produkty různých nabídek a prodejců. Tímto způsobem můžete zaplatit za všechny najednou – a my převedeme příslušné částky prodejcům.
Kromě nabídek s produkty košík obsahuje také:
- informace o odhadované ceně dopravy nebo dopravě zdarma s Allegro Smart!
- informace o slevových kupónech od prodejce – pokud je prodejce nabízí a pokud produkty v košíku splňují požadavky
- tlačítko [přidat více produktů] — umožňuje vložit do košíku více produktů od daného prodejce
- souhrn za celý košík — celková hodnota nákupů a odhadované náklady na doručení.
Jak nakupovat prostřednictvím košíku
1. Přidejte produkty do košíku
Klikněte na tlačítko [přidat do košíku].
2. Začněte s nákupem
V košíku vyberte všechny produkty, které si chcete koupit. Klikněte na [doručení a platba] nebo [k pokladně], pokud používáte aplikaci Allegro. Přesměrujeme vás na formulář Doručení a platba.
Pokud produkt v košíku není nový, zobrazí se informace o jeho stavu. Pokud kliknete na [další], potvrdíte tím, že znáte stav produktu. Poté vás přesměrujeme na formulář Doručení a platba.
3. Vyberte způsob doručení a způsob platby
Produkty od různých prodejců rozdělíme do skupin. U každého prodejce musíte:
- vybrat způsob doručení
- přidat poznámku k nákupu – v případě potřeby
- zvolit doplňkové služby (například dárkové balení).
Pro všechny produkty dohromady:
- poskytněte Údaje o příjemci zásilky — mohou být jiné než v nastavení účtu
- uveďte, zda chcete fakturu — pokud prodejce tuto možnost povolil (pro nákupy na firmu využívejte business.allegro.cz)
- vyberte způsob platby.
Ve formuláři Doručení a platba také můžete využít slevy, v případě že máte kupón nebo dárkový poukaz.
4. Nákup vybraných produktů
Zkontrolujte, zda je vše v pořádku. Pokud ne, opravte zadané informace. Pokud ano, klikněte na [koupit a zaplatit].
5. Zaplaťte za nákup
Za produkty v košíku zaplatíte jednou platbou. Plaťte podle zvoleného způsobu. Pokud u některého ze zakoupených produktů zvolíte platbu na dobírku, zaplatíte pouze za produkty s platbou předem.
Často kladené otázky
Nabídky přidané do košíku jsou viditelné, dokud nevyprší jejich platnost nebo dokud neprovedete nákup. Pokud přidáte produkt do košíku a nevrátíte se do něj do 30 dnů, tento produkt z něj odstraníme. Pokud máte v košíku produkt z nabídky, jejíž platnost vypršela, odstraníme jej z košíku a zobrazíme o tom poznámku.
Jakmile kliknete na [koupit a zaplatit], zakoupené produkty budou odstraněny z košíku a vy přejdete k platbě za tyto produkty. Pokud platbu přerušíte, tyto produkty již nebudou v košíku viditelné. Najdete je na záložce Historie nákupů, kde můžete platbu dokončit.
Někdy nebudete moci koupit některé produkty v košíku. To se může stát, pokud:
- všechny produkty v dané nabídce byly vyprodány
- nabídka skončila dříve, než jste se pro nákup rozhodli
- nabídka byla ze stránky odstraněna
- zkoušíte koupit něco z vlastní nabídky
- prodejce omezil vaši možnost nakupovat produkty v jeho nabídkách
- máte Junior účet a pokoušíte se koupit produkt z omezené kategorie.
Do platby nezapočítáme produkty, které jste si nemohli koupit.