Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůPo provedení objednávky posíláme kupujícímu e-mailem informace o prodejci a prodejci posíláme informace o kupujícím.
Může ovšem dojít k tomuto:
- e-mail jste neobdrželi
- e-mail jste omylem smazali
- transakce byla archivována.
Jak v takovém případě získat informace o prodejci
U příslušné objednávky přejděte na kartě Historie nákupů na Informace o nákupu. Kliknutím na přihlašovací jméno prodejce si zobrazte jeho kontaktní informace.
Pokud nakupujete od firmy, která má firemní účet Allegro, je u každé objednávky veřejně zobrazena obchodní adresa této firmy – konkrétně pod popisem nabídky v části O prodejci.
Co dělat, když jsou informace o prodejci nepravdivé nebo neúplné
Pokud jsme vám poskytli informace o prodejci, které jsou buď neúplné (např. chybí jméno nebo příjmení, adresa nebo PSČ), nebo nepravdivé (např. uvedená adresa neexistuje nebo PSČ je nesprávné), dejte nám o tom vědět. Kontaktní informace zkontrolujeme a požádáme prodejce o jejich opravu.