Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůPro větší bezpečí při prodeji pozdržíme výplaty finančních prostředků z vašeho prodeje, pokud je dodací lhůta delší než 10 dní
Pokud je předpokládaná dodací lhůta delší 10 kalendářních dní, pozdržíme na vašem účtu výplatu prostředků z prodeje. Pozdržení platby se nevztahuje na:
- kategorie Nábytek a podkategorii Dětský pokoj: nábytek v kategorii Děti
- nabídky vystavené formou předprodeje.
Co jsme ještě změnili
Nekontrolujeme každý měsíc, jestli prodejci, kteří prodávají v kategorii Smartphony a mobilní telefony, splňují podmínky pro to, abychom jim pozastavili vyplácení finančních prostředků.
Jak dlouho může trvat zpoždění výplaty
Můžeme odložit vyplácení prostředků o počet dní rovnající se deklarované dodací lhůtě + 7 kalendářních dní – ale ne více než 45 dní. Příklad: deklarovaná dodací lhůta ve vaší nabídce je 11 dní. Výplatní lhůta se bude rovnat 11 dnům + 7 kalendářním dnům.
Kde najdete seznam zpožděných výplat
Seznam zpožděných výplat najdete na záložce Prostředky a historie transakcí.
Odůvodnění: předcházení podvodům (článek 14.1 Podmínek používání portálu Allegro, písmeno g).
Zavedli jsme několik změn ve službě PayU na stránce Allegro
Co jsme změnili
- Díky možnosti směnárny se můžete rozhodnout, v jaké měně chcete peníze z prodeje vyplácet - v českých korunách, zlotých nebo v eurech.
- Uvádíme datum splatnosti převodního příkazu peněžních prostředků z prodeje uskutečněného PayU:
- pro výplaty ve zlotých – do konce následujícího pracovního dne po objednání výplaty
- pro výplaty v jiné měně – do konce druhého pracovního dne po objednání výplaty.
- Zkrátili jsme dobu projednávání stížností, pro které potřebujeme bankovní údaje, z 35 na 30 dní.
Odůvodnění: změny v rozsahu poskytovaných služeb, včetně zavádění nových služeb (článek 14.1 Podmínek používání portálu Allegro, písmeno j).
Podívejte se na změny v Podmínkách Allegro
Zpřístupňujeme je v souborech PDF. Přidané pasáže jsme zvýraznili modře a zrušené pasáže jsme přeškrtli:
Výše uvedené soubory jsme umístili na datovém nosiči. Tím zaručíme, že zůstanou v nezměněné podobě po dobu 10 let. Soubory si můžete prohlédnout na stránce poskytovatele této služby (stránka je k dispozici v angličtině).