Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb
. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb
. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu
. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů
. Propojení různých zařízení
. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací
.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Jak jsme oznámili, dnes jsme zavedli změny na panelu Kvalita mého prodeje.
Co jsme změnili
- Některé metriky jsme odstranili – a snížili jsme jejich počet z 21 na 9.
- Metriky už nejsou rozdělené na oblasti.
- Změnili jsme některé metriky – mají jiný název, definici a/nebo způsob výpočtu bodů.
- Změnili jsme způsob zobrazování metrik – například již nezobrazujeme jejich popisy a přidali jsme možnost řazení.
- Snížili jsme maximální počet bodů, které získáte – z 860 na 500.
- Ke každé metrice jsme přidali podrobný přehled – pomůže vám zkontrolovat, co přesně má vliv na vaše skóre.
- Pro metriky: Včasné odeslání a Rychlé odeslání, udělujeme body na základě údajů za posledních 28 dní. U všech ostatních metrik udělujeme body stejným způsobem jako dříve – na základě informací za posledních 30 dní.
Co díky těmto změnám získáváte
- Zjednodušili jsme způsob počítání a udělování bodů. To je zvláště důležité pro prodejce, kteří se stránkou Allegro právě začali.
- Panel Kvalita mého prodeje je intuitivnější. Obsahuje méně obecných informací a více informací přímo souvisejících s vaším prodejem.
- Snížili jsme počet metrik. To výrazně usnadní kontrolu vašich skóre.
- Body vám udělujeme za ty aspekty vaší aktivity na stránce Allegro, které mají skutečný dopad na kvalitu vašeho prodeje. Proto již například neudělujeme body za tržby nebo účast v propagačních kampaních.
Metriky, ve kterých udělujeme body
- Doporučení od kupujících
- Spokojenost kupujících
- Nevyřešené diskuze
- Včasné odpovědi
- Průměrná doba odpovědi
- Rychlé vrácení peněz kupujícím
- Včasné odesílání
- Rychlé odeslání
- Podmínky používání portálu Allegro a pravidla.
Kliknutím na název metriky zobrazíte další informace.
Jak udělujeme body
Body udělujeme na základě vaší aktivity na Allegru za posledních 30 nebo 28 dní (pro Včasné odeslání a Rychlé odeslání). Skóre, které vidíte na panelu Kvalita mého prodeje je za předchozí den.
Můžete získat maximálně 500 bodů za kvalitu vašeho prodeje. Podrobnosti najdete v tabulce.
Body | Skóre |
---|---|
od 413 do 500 | Skóre Super + |
od 285 do 412 | Skóre Super |
od 100 do 284 | Skóre Dobrá |
od 0 do 99 | Skóre Neutrální |
od -3 000 do -1 | Skóre Vyžaduje zlepšení |
méně než −3 000 bodů | Skóre Nepřijatelná |
Jak tato změna ovlivnila kvalitu vašeho prodeje
Můžete se podívat hned. Klikněte níže a pžejděte na panel, kde můžete zkontrolovat své skóre.
Více informací
Podívejte se na kurz Akademie Allegro o tom, jak s pomocí panelu Kvalita mého prodeje zvýšit efektivnost vašeho obchodu.
Podmínky programu Super prodejce zůstavají stejné. Při přidělování titulu Super prodejce zkontrolujeme úroveň kvality vašeho prodeje za posledních 30 dní. To znamená, že v následujícím měsíci budeme brát v potaz vaše výsledky z doby před zavedením změn a po něm.
V metrikách Včasné odpovědi a Průměrná doba odpovědi kontrolujeme průměrný čas odpovědi v diskuzích a na zprávy, které kupující zaslali prostřednictvím možnosti Zeptat se.
Pokud jste za posledních 30 dní nedostali žádné otázky od klientů, ani zprávy v diskuzích, nezískáte body v metrikách Včasné odpovědi a Průměrná doba odpovědi. Ale získáte je v metrikách Žádné dotazy od kupujících a Žádné zprávy v diskuzích.