Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůMinulý týden jsme vás informovali o změnách podmínek používání portálu Allegro, které zavedeme 12. února. Ve prospěch kupujících zrevidujeme jednu z oznámených změn týkající se Allegro Protect.
Allegro Protect je program, ve kterém nabízíme podporu, pokud se po nákupu na Allegru setkáte s problémy.
Co jsme oznámili
Oznámili jsme mimo jiné omezení do 200 000 Kč na celkovou sumu kompenzací, které můžeme vyplatit jedné osobě v průběhu 2 kalendářních let. Rozhodli jsme se jednak pro změnu ve prospěch klientů – toto omezení se bude týkat transakcí s jedním prodejcem.
Bude se to týkat nákupů uskutečněných od 12. února 2024.
Odůvodnění: předcházení podvodům a redakční změny (článek 14.1 Podmínek používání portálu Allegro, písmena g a h).
Zároveň zavedeme další změny, které jsme minulý týden také oznámili
- V případě objednávek, které jste uhradili částečně nebo zcela slevovými kódy nebo poukázkami (jiným než jsou Dárkové karty Allegro), bude kompenzace Allegro Protect pokrývat tylko tu část objednávky nad hodnotu kódu nebo poukázky a pomůžeme vám získat zpět poukázku, kterou jste za objednávku zaplatili.
- Pokud zásilku ztratí nebo poškodí přepravce, nevyplácíme náhradu – bez ohledu na to, zda byl nákup proveden v rámci programu Smart! nebo mimo něj. Pokud byl nákup proveden v rámci Smart! – pomůžeme vám podat reklamaci u dopravce. Pokud přepravce vaši reklamaci uzná – vrátí vám peníze přímo.
Podívejte se na upravený zápis v Podmínkách používání portálu
Zpřístupňujeme je v souborech PDF. Přidané pasáže jsme zvýraznili modře a pasáže, které budou odstraněny, jsme přeškrtli.
Výše uvedené soubory jsme umístili na datovém nosiči. Tím zaručíme, že zůstanou v nezměněné podobě po dobu 10 let. Soubory si můžete prohlédnout na stránce poskytovatele této služby (stránka je k dispozici v angličtině).