Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií a zpracováním vašich údajů můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení nebo s přístupem k informacím a zpracováním údajů, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, najdete na portálu Allegro ještě snadněji přesně to, co hledáte a potřebujete.Správci vašich údajů budou společnost Allegro a také někteří partneři, se kterými spolupracujeme.
Snadnější používání našich stránek, prezentace a měření personalizovaného obsahu a reklam, tvorba statistik a zlepšování funkcí.Souhlas je dobrovolný. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Zásady používání souborů cookieZásady ochrany osobních údajůCo je to Centrum zpráv
Centrum zpráv je způsob komunikace mezi prodejci a kupujícími, díky kterému není nutné, abyste opustili webové stránky nebo mobilní aplikaci Allegro. Jeho použití je opravdu snadné, protože kombinuje pohodlí chatu a aplikací pro rychlé zasílání zpráv s možnostmi e-mailu.
V Centru zpráv můžete vyhledat svou korespondenci uskutečněnou v rámci portálu Allegro prostřednictvím e-mailových adres allegromail.pl a allegromail.com – například otázky poslané prostřednictvím formuláře Zeptat se prodejce a také odpovědi prodejců.
Používáte jak allegro.pl tak allegro.cz?
V tomto případě najdete v Centru zpráv všechny zprávy – bez ohledu na to, z které domény byly odeslány. Zprávy pro vás automaticky překládáme, podívejte se na podrobnosti.
Co Centrum zpráv nabízí
Centrum zpráv:
- představuje rychlý způsob kontaktování kupujících a prodejců
- nemusíte opustit web nebo aplikaci Allegro, abyste si přečetli zprávu ve své schránce
- okamžité upozornění na novou zprávu
- pohodlí chatu kombinované s možnostmi e-mailu
- dostupnost v různých verzích portálu Allegro – na počítači i v mobilní aplikaci
- přehlednou strukturu a snadné použití.
Kde najít Centrum zpráv
Centrum zpráv najdete v Sales Center.
Jak Centrum zpráv funguje
Upozornění na novou zprávu najdete vždy u příslušné ikony na horní liště vedle svého uživatelského jména a ikony košíku.
Všechny zprávy dostanete do své e-mailové schránky i do Centra zpráv.
Jak napsat zprávu
Abyste mohli napsat zprávu, musíte odpovědět na přijatou zprávu nebo vytvořit novou.
- Klikněte na [nová zpráva].
- Vyplňte pole Uživatelské jméno příjemce a napište zprávu do pole určeného pro zprávu (až 2 000 znaků). Pokud chcete, můžete uvést i číslo nabídky.
- Odešlete zprávu – stiskněte na klávesnici klávesu ENTER nebo klikněte na tlačítko se šipkou.
Co můžete dělat v Centru zpráv
V Centru zpráv můžete:
- filtrovat zprávy podle
- uživatelského jména příjemce – zadejte jeho celé uživatelské jméno
- nepřečtených zpráv
- zpráv bez odpovědi.
- přijímat zprávy s přílohami včetně těch poslaných z e-mailové schránky
- stahovat přílohy ve formátu PDF a v následujících formátech obrázků: GIF, BMP, TIFF, JPEG, JPG, PNG
- mazat zprávy – mějte na paměti, že příjemce si je bude moci zobrazit i po smazání
- kopírovat obsah zprávy
- překládat zprávy z více než 170 jazyků do češtiny.
Překlad zpráv, které vám byly zaslány v cizím jazyce
Zprávy, které vám byly zaslány v cizích jazycích překládáme automaticky. Jedná se o strojový překlad, takže v něm můžou být chyby. Pokud chcete zobrazit originál, stačí, když kliknete na [zobrazit původní text] vedle dané zprávy.
Spolu s přeloženou zprávou vám zašleme upozornění e-mailem.