Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
Allegro Smart! je služba, díky které máte bezplatné doručení a vrácení zboží. Informace o ní najdete v našich článcích. Níže jsme shromáždili odpovědi na často kladené otázky týkající se služby Allegro Smart!
Proč musím zaplatit za doručení, i když mám v košíku produkty z nabídek označených jako Smart!?
Za doručení produktů z nabídek označených Allegro Smart! musíte zaplatit, pokud:
- cena doručení vaší objednávky od jednoho prodejce přesahuje 1 000 CZK nebo
v košíku máte produkt nebo několik produktů od jednoho prodejce, jejichž celková hodnota je nižší než:
- 299 CZK – v případě doručení do výdejních boxů a výdejních míst
- 499 CZK – v případě doručení kurýrem.
Nepodařilo se mi vyzvednout zásilku Smart! včas a vrátila se prodejci. Musím zaplatit za další doručení?
Ano. Bezplatné doručení s Allegro Smart! můžete využít pro každou transakci jen jednou. Pokud jste si nemohli zásilku vyzvednout a byla vrácena prodejci, kontaktujte ho prosím přímo a domluvte si opětovné doručení.
Mohu využít bezplatné doručení s Allegro Smart!, pokud zvolím způsob doručení s platbou na dobírku?
Doručení bude zdarma, ale platba na dobírku je doplňková služba. Cena za zaslání na dobírku je za každou zásilku 29 CZK nebo 39 CZK v závislosti na způsobu doručení.
Podívejte se které způsoby doručení s platbou na dobírku jsou v rámci Allegro Smart! k dispozici.
Proč faktura za moji Allegro Smart! objednávku zahrnuje náklady na doručení?
Při využití služby Allegro Smart! neplatíte za dopravu – o tyto náklady se dělíme my a prodejce. Proto vám prodejce může v závislosti na jeho způsobu vyúčtování vystavit fakturu nebo účtenku:
- bez nákladů na dopravu
- včetně nákladů na dopravu, které například uhradí nám nebo dopravci.
V obou případech vám nevznikají žádné další poplatky.