Dbáme na vaše soukromí
Pomocí souborů cookie a souvisejících technologií (např. pixely, SDK) a zpracováním vašich údajů (včetně jedinečných identifikátorů, údajů o prohlížeči) můžeme lépe přizpůsobit zobrazovaný obsah vašim potřebám.Pokud udělíte souhlas s ukládáním informací na vašem koncovém zařízení, s poskytnutím přístupu k údajům a s jejich zpracováním, včetně oblasti profilování, trhu a statistické analýzy, bude pro vás vyhledávání na Allegru snazší.Správcem vašich osobních údajů je společnost Allegro nebo v některých případech naši partneři 10 partneři), mezi něž patří „IAB Europe Trusted Partners“ (2 partneři). Informace o účelech zpracování osobních údajů našimi partnery naleznete v jejich zásadách ochrany osobních údajů.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení. Personalizovaná reklama a obsah, měření reklam a obsahu, průzkum publika a rozvoj služeb. Zajištění bezpečnosti, předcházení a zjišťování podvodů a odstraňování chyb. Poskytování a zobrazování reklamy a obsahu. Ukládání a sdělování voleb ochrany osobních údajů. Přiřazování a kombinování údajů z jiných zdrojů údajů. Propojení různých zařízení. Identifikace zařízení na základě automaticky přenášených informací.
Zpracováváme vaše osobní údaje také proto, abyste mohli procházet naše webové stránky snadněji.Účely zpracování jsou podrobně popsány v okně nastavení, které se zobrazí po stisknutí tlačítka „UPRAVIT SOUHLASY“, a v Zásadách používání souborů cookie.Souhlas je dobrovolný a platí po dobu 12 měsíců. Můžete jej kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení souborů cookie. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
V rámci Podmínek reklamace a vrácení zboží jsme zavedli jednotná pravidla pro reklamace produktů
Jak to fungovalo dříve
Prodejci poskytovali vlastní popis reklamačních podmínek, který se zobrazoval v sekci Reklamace v každé nabídce. Nezobrazovali jsme stav zpracování reklamací.
Co jsmě změnili
- Sjednotili jsme reklamační podmínky pro všechny nabídky na Allegru. Najdete je v každé nabídce a v Podmínkách reklamace a vrácení zboží. Prodejci nemohou upravit pravidla pro vyřizování reklamací. Od 30. července budou stejná pro všechny nabídky.
- Tuto změnu zavedeme 1. července. Do 30. července bude platit přechodné období. Během této lhůty budete moci podat reklamaci na základě podmínek poskytnutých prodejcem nebo prostřednictvím formuláře Allegro. Prodejci budou povinni vaši reklamaci vyřídit bez ohledu na to, jakým způsobem ji podáte.
Co to pro vás znamená
- Reklamační podmínky na Allegru budou jasné a univerzální.
- Budete si moci ověřit stav své reklamace – aniž byste museli kontaktovat prodejce nebo nás.
- V procesu reklamace budeme poskytovat ještě větší podporu a sledovat jeho průběh.
- Pokud odstoupíte od smlouvy při transakci s platbou na dobírku, prodejce vám vrátí peníze na bankovní účet uvedený ve formuláři pro vrácení zboží nebo reklamaci. Budete si moci ověřit stav vrácení peněz.
Odůvodnění: zlepšování provozu webových stránek a služeb pro Uživatele (pododstavec 14.1 Podmínek používání portálu Allegro, písmeno d).
Podívejte se na změny v Podmínkách používání portálu
Zpřístupňujeme je v souborech PDF. Přidané pasáže jsme zvýraznili modře a zrušené pasáže jsme přeškrtli:
Výše uvedené soubory jsme umístili na datovém nosiči. Tím zaručíme, že zůstanou v nezměněné podobě po dobu 10 let. Soubory si můžete prohlédnout na stránce poskytovatele této služby (stránka je k dispozici v angličtině).